16/03/2020
בוקר טוב לכל ההורים שנשארו בבית. יש לכם כמעט חודש להעביר בבית וזה זמן טוב לעבור על כל הביטוחים והחסכונות הפנסיוניים שלכם ולעשות סדר בדברים. אני מוכן לפגישות פרונטליות בביתכם, בשעות הערב אחרי שהילדים הלכו לישון. מי שרוצה פגישה בוידאו/וואטסאפ מוזמן גם כן.
תנצלו את הזמן, אני לרשותכם.
מאחל לכולכם חזרה לשגרה ושתעברו את התקופה הכי טוב שאפשר.
מתן שריד