25/04/2026
עצמאים?
אם הייתם יכולים לשים כסף בצד
ולשלם עליו פחות מס הייתם עושים את זה?
זה בדיוק מה שקורה בקרן השתלמות.
• גם מוכר כהוצאה
• וגם הכסף מושקע ופטור ממס רווח הון
בדוגמה פשוטה:
הכנסה 300,000 ₪
מס שולי 30%
💎 חיסכון של **3,961 ₪ במס**
כלומר:
חלק מהכסף שאתם מפקידים
לא באמת יוצא לכם מהכיס
ועל הדרך?
👉 הכסף ממשיך לעבוד בלי מס על הרווחים
הרבה עצמאים פשוט מפספסים את זה
ומשלמים יותר מס ממה שצריך.
רוצים להתחיל לדאוג לזה?
שלחו לי הודעה עכשיו