12/07/2023
כמה פעמים יצא לי לשמוע..
"הסוכן שלי מכר לי ביטוח, ונעלם... מאז לא עונה, לא חוזר לטלפונים ואין עם מי לדבר.."
אני יודע כמה זה יכול להיות מתסכל, וכמה ההרגשה הזאת שמכרו לך ונעלמו היא לא נעימה בלשון המעטה.
ההבטחה שלי:
התקשרתם? לא עניתי? עד חצי שעה אני חוזר.
שלחתם הודעה? עד חצי שעה אני חוזר.
שלחתם לי מייל? עד חצי שעה אני חוזר.
אצלי - אין דבר כזה להשאיר לקוח בחוסר ודאות.
מבחינתי, ערך עליון בביטוח, זה לתת לכם להשתמש בו כשאתם צריכים..
להשאיר לקוח בלי תשובות ובחוסר ודאות - לא בבית ספרנו.
אז אם הסוכן שלכם לא עונה לכם, אתם תמיד יכולים להחליף סוכן, ולעמוד על כך שתקבלו מענה. אין דבר כזה שיש לכם שאלה שמציקה לכם ואתם לא מקבלים תשובה.