15/05/2024
בת 10 חודשים, ככל הנראה סובלת מאסטמה של העור.
ההורים רצו את הרופא הטוב ביותר.
אבל הייתה בעיה אחת, לאותו פרופסור יש תור פנוי רק לחודש יולי.
אבודים ומבולבלים הם פנו אלינו, סוכנות הביטוח שלהם.
מיד נכנסו לפעולה, פיזרנו את אבקת הקסמים שלנו וזה מה שקרה 🧚
מכניסות אור לחיים ☀️❤️