מסחר בבורסה

מסחר בבורסה Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from מסחר בבורסה, Financial service, 15 rotem Street, Kfar Netter.

11/04/2017

חושב לפעמים על ההזדמנויות שאתה מחמיץ בחיים? הגיע הזמן לעשות משהו בעניין! אם אתה מעוניין בהכנסה נוספת דרך מסחר בבורסה האמריקנית ו/או מסחר באיביי/אמזון, אל תחמיץ את ההזדמנות שלך. כנס עכשיו
http://bit.ly/2pomZps

23/05/2013

5 הטעויות שסוחרים גרועים עושים פעם אחר פעם / מאמר שבועי / שלמה קופר
לקריאת המאמר המלא גילשו ל: www.megamot.co.il

ישנם הבדלים משמעותיים בין סוחרים גרועים וסוחרים טובים, הנה האלמנטים שלדעתי מבדילים את הגרועים מהטובים.

1). לסוחרים גרועים יש נטייה תמידית לחפש שורטים על המניות החמות ביותר בעלות המומנטום החזק ביותר. מה הטענות שלהם? "היא לא יכולה ללכת יותר למעלה", "המחיר הזה מגוחך". האם הם מבינים שזהו שוק שוורי? לא. האם הם מבינים את הנתונים הטכניים או הפונדמנטליים שדוחפים את המניה למעלה? לא. סוחרים גרועים, סוחרים אך ורק את האמונות שלהם. סוחרים טובים סוחרים שיטות מוכחות.

2.) סוחרים גרועים מאמינים כל הזמן כי הם מצאו את העסקה "שפשוט לא יכולה להפסיד". זה דבר בטוח. אין ספק לגבי זה. הם סוחרים בג-ד-ו-ל, הם סוחרים הפעם בכמות ע-נ-ק-י-ת. לרוע המזל, אותן עסקאות מתבררות בדר"כ כעסקאות נפל, כך שכאשר הם מפסידים, הם מפסידים בגדול. סוחרים טובים מחלקים את העסקאות שלהם, כך שלכל עסקה אין השפעה גדולה מדי על החשבון. סוחרים טובים מבינים כי כל עסקה יכולה לנצח או להפסיד, כך שהם מתכננים יציאה מהירה מהעסקה אם היא מתבררת כטעות.

3.) סוחרים גרועים לא עושים את שיעורי הבית הראויים לפני שהם מתחילים לסחור. סוחרים גרועים באמת, נכנסים לשוק עם קילומטר של אגו יחד עם הבנה עמומה של מה עובד ומה לא עובד במסחר. סוחרים גרועים מחזיקים באמונה כי הם יותר חכמים מהשוק והם יכולים לנצח בהתבסס על האינטליגנציה האישית שלהם. הבעיה היא שהם לא עושים את שיעורי הבית או לומדים את הגרפים, המגמות, סיסטמים מנצחים, טכניקות לשליטה בפסיכולוגיה של סוחרים מנצחים, יחסי סיכוי/סיכון או איך המניות החזקות התנהגו בעבר וכן הלאה וכן הלאה. הסוחרים הטובים לומדים את מה שצריך כדי להצליח במסחר. את הסיפור המלא. בעוד סוחרים גרועים לומדים מספר דברים בסיסיים וחושבים שהם מוכנים. הם טועים. והשוק הולך להראות להם את זה.

4.) סוחרים גרועים לוקחים עסקאות בהסתברות נמוכה. הם מממנים רווחים בעסקאות המוצלחות של הסוחרים הטובים. הם הולכים שורט בשוק שוורי ולונג בשוק דובי. הם מנסים לתפוס מניה שצונחת לתהומות או למכור שורט על מניות המומנטום הטובות ביותר. הם סוחרים עם סיכונים גדולים עבור רווחים קטנים. יש להם מספר ווינרים מצומצם עם שפע של לוזרים גדולים. כאשר יש להם ווינר ביד הם יקחו את הרווחים מהר מדי, אבל אם יש להם לוזר הם יתנו לו לרוץ בתקווה כי הוא יחזור חזרה. הם אלו שמפסידים כסף בשוק. הם לוקחים את העסקאות שנמצאות בגדה השניה של הסוחרים המוצלחים.

5.) סוחרים גרועים מחפשים טיפ טוב. הם רק רוצים שיגישו להם סיסטם מנצח או מניה חמה שאיננה יכולה להפסיד. הם אפילו לא מבינים מהן כל השיחות סביב פסיכולוגיית המסחר וניהול העסקאות. הם לא צריכים את זה. הם רק רוצים לעשות כסף. הם רק רוצים לדוג, לא איכפת להם מהמוט של הדייג, מהפתיון, מהסירה או כיצד לדוג. לרוע המזל הם היו עסוקים בלחפש את הדג ולא הבינו בדרך את האומנות של הדייג. הם נסחפים לאוקיאנוס של השוק מאחר והם לא למדו כיצד לשחות בעצמם.

מסחר מוצלח!
שלמה קופר

מגמות-המכללה ללימודים פיננסיים ושוק ההון

Address

15 Rotem Street
Kfar Netter
40593

Telephone

0547621726

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when מסחר בבורסה posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share