אליאור טהורי - סוכן ביטוח

אליאור טהורי - סוכן ביטוח נעים מאד, אני אליאור טהורי. מעל ל-14 שנות ניסיון בענף הביטוח והפיננסים.
אשמח להיפגש פנים אל פנים, להכיר ולהתאים לכם את הכיסוי הביטוחי המדויק.

אני רוצה לספר לכם סיפור.לפני שנה וחצי הגיע אלי זוג צעיר. הוא בן 27, הייטקיסט בתחילת דרכו. משכורת יפה, תפקיד מבטיח וקרייר...
03/03/2020

אני רוצה לספר לכם סיפור.

לפני שנה וחצי הגיע אלי זוג צעיר. הוא בן 27, הייטקיסט בתחילת דרכו. משכורת יפה, תפקיד מבטיח וקריירה שמתחילה לנסוק.
היא, בת 24, מעצבת גרפית בחברת פרסום, רגליים על הקרקע, מחושבת כזו.

הם הגיעו אלי חודש אחרי החתונה. היא התעקשה. אמרה שגדלה בבית עם מודעות ואחריות ועכשיו כשהתחתנו הגיע הזמן לעשות ביטוח חיים לשניהם.

הוא חושב שהיא סתם פרנואידית אבל זורם. אוהב אותה מספיק בשביל לא להתווכח על שטויות, ככה אמר.
עשיתי להם ביטוח חיים על סך מיליון ש"ח לכל אחד. כמו שביקשה. בדקתי את שאר הביטוחים, בריאות ומחלות קשות – כבר היה להם וסיעוד (אז עוד אפשר היה לרכוש) – רכשנו משלים לקופת חולים כדי לא להעמיס עליהם יותר מידי בהוצאות החודשיות.
לפני חצי שנה התקשרה אלי להודיע שנולדה להם בת ושצריך להוסיף אותה לביטוח בריאות. לקוחה אידאלית, אתה לא צריך להסביר, לשכנע, כלום. עשינו כמובן.
סיפרה לי שהיא מאריכה את חופשת הלידה. שברור לה שתישאר עם הילדה, שתגדל אותה עד גיל שנה. לא יהיה קל כלכלית אבל הוא עובד והציעו לו עכשיו תפקיד חדש, לנהל את המחלקה. אמור לקבל את התפקיד עוד חודש.
שמחתי לשמוע ואמרתי לה שכשיקבל את התפקיד שידבר איתי ונעשה בדיקה חוזרת של הביטוחים של שניהם וההתאמה למצב החדש. "סגור", אמרה לי, "הוא בטח שוב לא ירצה כי הוא חושב שכל הנושא הזה של ביטוחים זה שטויות ועדיף לשים את הכסף רק על השקעות אלטרנטיביות, אבל אני אדאג שנגיע".

לפני 10 ימים קיבלתי ממנו טלפון. בקול רועד ושבור סיפר לי שהייתה תאונת דרכים. היא הייתה בדרך לטיפת חלב. עם הילדה. רכב נכנס בה. היא נהרגה במקום. הילדה בבית חולים. הוא לא זז מהמיטה שלה. היא כל מה שנשאר לו ממנה. "אין לי מושג מה אני עושה עם החיים שלי עכשיו" הוא אמר.
סגרנו את השיחה ולא יכולתי להמשיך לתפקד באותו יום.
אתמול הגעתי לבקר אותו בבית החולים. להודיע לו שנכנס לו סכום של מיליון ₪ לחשבון מחברת הביטוח.

"סליחה" הוא אמר לי עם עיניים מושפלות. "בחיים לא חשבתי שאהיה במצב הזה. היא צדקה בכל מה שאמרה לי. גם בזה. כאילו ידעה למה".
"אני לא יודע מה הייתי עושה לולא הביטוח הזה".
חיבקתי אותו – "היא שומרת עליך גם עכשיו", "על שניכם", אמרתי.
"דבר איתי אם תזדקק לעוד משהו".
"אני פה".

לפעמים אני יושב בפגישות ומנסה להסביר ללקוחות למה חשוב לעשות ביטוח. מתעקש אתם , מסביר ומחפש איך להעביר את המסר. לא תמיד זה מצליח.
ולפעמים, אני פשוט נשאר ללא מילים.

עשו טובה, אל תחכו. תבדקו את הביטוחים שלכם ותדאגו לעצמכם.

הַעִדֹ֨תִי בָכֶ֣ם הַיּוֹם֮ אֶת־הַשָּׁמַ֣יִם וְאֶת־הָאָ֒רֶץ֒ הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים לְמַ֥עַן תִּֽחְיֶ֖ה אַתָּ֥ה וְזַרְעֶֽךָ

אליאור טהורי
050-5863425
https://tahori-ins.co.il/

"ילד, תראה לי איפה המקום הזה שקונים חלומות בעשרה שקלים..."עברתי היום ליד דוכן של מפעל הפיס. עמד שם קשיש, שלף ארנק דהוי ו...
06/02/2020

"ילד, תראה לי איפה המקום הזה שקונים חלומות בעשרה שקלים..."

עברתי היום ליד דוכן של מפעל הפיס. עמד שם קשיש, שלף ארנק דהוי ומהוה מכיס מכנסיו ורכש בשארית כספו כרטיס גירוד.
מצאתי את עצמי עוצר לרגע ובוהה בו. בתנועות יד רועדות גירד את הכרטיס ותחושת אכזבה התפשטה על פניו.
הוא הסתובב, כשהוא משאיר את הכרטיס המשומש על דלפק הדוכן והמשיך לדרכו תוך גרירת רגליים.

התמונה שלו לא הניחה לי ומצאתי את עצמי בדרכי לפגישה עם לקוח (עובד בכיר בהייטק) חושב על כמה רבים מאיתנו מסתובבים אי שם בסביבות גיל 30-40 בתחושה שהכל סבבה, יש לנו עבודה עם שכר נאה, אולי כבר גם בית שחלקו בבעלותנו (החלק הנותר שייך לבנק...אתם יודעים...משכנתא וכאלה...), אולי אפילו כבר איזה 2-3 ילדים מסתובבים בבית וגם בת הזוג שלנו עוד עם מבט אוהב בעיניים.
החיים שוטפים לנו מול העיניים ופנסיה נראית לנו כמו משהו רחוק עם עצי קוקוס על חוף לבן וים כחול.

כמה מאיתנו עוצרים את המירוץ ובודקים אם התמונה של הקוקוסים תוכל בכלל להפוך למציאות עוד 20 שנה (אולי פחות...)?

כמה מאיתנו יודעים מה באמת צפויה להיות ההכנסה שלהם ביום שיחליטו שזהו, לא בא לי יותר לעבוד?

אני בטוח שישר יהיה מי שיקפוץ ויגיד שהוא יודע כי כתוב לו בדוח השנתי כמה פנסיה תהיה לו בגיל פרישה, נכון?

באמת?

מישהו מבטיח את זה?

חתם לכם על כתב ערבות שאומר שזה מה שתקבלו?

לא. לאף אחד אין מישהו כזה.

גם לי לא.

בדיוק בגלל זה, ובגלל שאני לא רוצה שהלקוחות שלי יעצרו לקנות חלומות בעשרה שקלים, אני יושב איתם ומסביר להם מה אבני הדרך בחיים שכשהם מגיעים אליהן, כדאי שיעצרו רגע, יעשו בדיקה ואולי יחשבו מסלול מחדש.

#כמהבאמתיהיהליבפנסיה
#סוכןביטוחזהלאכרטיסלחלומותבשקל
#אפשרלהפוךחלוםלמציאות

אליאור טהורי
050-5863425
https://tahori-ins.co.il/

חברים ולקוחות יקרים,ברביעי הקרוב מתקיים כנס המותאם לעובדי ההיי טק וההערכות העתידית מבחינה פיננסית עם הקשר ברור לתוכן פנס...
03/02/2020

חברים ולקוחות יקרים,
ברביעי הקרוב מתקיים כנס המותאם לעובדי ההיי טק וההערכות העתידית מבחינה פיננסית עם הקשר ברור לתוכן פנסיוני.

גם כשעובדים בהייטק צריך לדעת להיערך לעתיד.
אני מזמין אתכם להגיע לכנס הייטקיסטים מדברים נדלן כדי לקבל כלים פרקטיים איך למפות את התיק הפנסיוני שלכם בצורה נכונה
כדי לשמור על אותה רמת חיים גם בפנסיה צריך לדעת כבר היום איך למנף את התיק הפינסיוני.

הכניסה חינם, קליק להרשמה http://bit.ly/3amD07L
איפה? הנחושת 3, בניין B, רמת החייל.
מתי? ביום רביעי, ה-05.02.20, בשעה 17:30.
נתראה!

בואו נדבר שניה על DNA. תשאלו מה לDNA ולתמונה של חציל?  אהה! תהיו סבלנים וחכו לסוף ☺️  אז לא, לא עשיתי הסבה מקצועית לביול...
27/01/2020

בואו נדבר שניה על DNA. תשאלו מה לDNA ולתמונה של חציל?
אהה! תהיו סבלנים וחכו לסוף ☺️

אז לא, לא עשיתי הסבה מקצועית לביולוג. גם לא לחוקר גנטיקה.
אני מדבר על הגישה שלי בכל מה שקשור אלי ואליכם.
כל אחד מאיתנו הוא עולם ומלואו, אחר, שונה. נכון, יש לנו כמה קוים זהים. כמה התנהגויות בסיסיות הנכונות לכל המין האנושי. ועדיין בכל אחד מאיתנו יש את הייחודיות הספציפית לו. ה- DNA שלו.
זו הסיבה שכשמגיע אלי לקוח חדש, אני חייב להיפגש אתו. בטריטוריה שלו. לחוות אותו. להבין מה מניע אותו, מה חשוב לו. מי היקרים לו ואיך הוא רוצה לדאוג להם?
ובעיקר - אני מקשיב.

כן, ברור, אני גם מוציא את כל הנתונים הרלוונטיים (הר הביטוח, מסלקה פנסיונית, בודק, משווה, מנתח), אבל בסוף בסוף....זה הוא ואני.
זה ה- DNA המיוחד שלו שאליו צריך להתאים את הדברים.
וזה מה שחשוב לי לתת ללקוח שלי. את מה שהוא באמת צריך. את מה שייתן לו שקט. את מה שייתן לו ביטחון.
ואני אגלה לכם עוד משהו קטן. זה גם משתנה אצלנו בחיים. ככה אחת לתקופה, פתאום צץ משהו חשוב יותר, סדרי העדיפויות משתנים, היקף האחריות...
אפילו הטעם משתנה.
ניסיתם פעם לתת לילד בן 5 לאכול חציל?
הוא שונא חצילים.
אבל אחר כך, כבוגר, אין כמו חציל על האש עם טחינה נכון? 😉

אליאור טהורי
050-5863425
https://tahori-ins.co.il/

ישבו שם בוועדה ודנו בתקציב סל התרופות. מי לחיים ומי לא. לא מקנא באף אחד מהם ובשיקולים שהיה צריך לקחת.מאחורי כל תרופה - נ...
20/01/2020

ישבו שם בוועדה ודנו בתקציב סל התרופות. מי לחיים ומי לא.
לא מקנא באף אחד מהם ובשיקולים שהיה צריך לקחת.
מאחורי כל תרופה - נמצא סיפור חיים.

אין דרך לומר זאת בצורה עדינה יותר - חברים, אל תהיו תלויים באף אחד שיחליט עבורכם. נקודה!
עשו לעצמכם טובה ותרכשו ביטוח תרופות.
פחות מ - 100 ש"ח לחודש למשפחה (זוג ו-3 ילדים) ואתם מבטיחים את עצמכם מלהופיע בעיתון, מלהיות סיפור של חיים או מוות.

אליאור טהורי
050-5863425
https://tahori-ins.co.il/

חגית, חולת סוכרת, נשארה בלי אפשרות לאזן את הסוכר, גיא בן השנתיים לא יקבל את התרופה שתפחית את הפרכוסים מהם הוא סובל, ורחל, חולת סרטן שחלות תיאלץ להמשיך להילחם במחלה. אית...

סליחה רגע, אפשר שנייה את תשומת הלב שלכם?רוצה לשתף אתכם בסיפור מהשבוע של מבוטחת שלי.הבת שלה (בת 17), שחקנית כדורשת באחת מ...
14/01/2020

סליחה רגע, אפשר שנייה את תשומת הלב שלכם?

רוצה לשתף אתכם בסיפור מהשבוע של מבוטחת שלי.

הבת שלה (בת 17), שחקנית כדורשת באחת מהקבוצות בליגת נשים במרכז, ריסקה את הקרסול בנפילה תוך כדי ניסיון להציל כדור במשחק. את הכדור היא הצילה. את הרגל – לא ממש.

הזעיקו את המבוטחת שלי (נקרא לה "הילה"), אמבולנס וכאלה...הלחץ בעיצומו כמובן...

מיון, אורתופדיה, הרבה שעות המתנה פה, הרבה שעות המתנה שם, צילומים, אפילו MRI כי לא ממש ברור איך ניגשים לזה... מקרה מורכב... העצם התרסקה לשבבים בתוך הקרסול....

האורתופד (לא ננקוב בשמו) ממליץ כמובן על ניתוח דחוף. "הילדה לא תוכל לשחק יותר. תשכחו מזה". בכי היסטרי (יש שם הרבה כישרון... בדיוק עלתה מליגת הנוער לליגה המקצועית, תחילת קריירה ומה עכשיו?)

משהו במבוטחת שלי (הילה אמרנו?) לא נתן לה שקט. האורתופד נראה לה עייף. "מחוק", היא אומרת לי בטלפון, "ופתאום נזכרתי שלפני חצי שנה דיברנו בפגישה על כל העיסוק של המשפחה בספורט ושדרגנו את ביטוחי הבריאות המשפחתיים למקסימום, כמו שהכרחת אותנו לעשות. ואמרתי לעצמי שחייבת לדבר אתך עכשיו". מאותו רגע מתחיל מרוץ נגד הזמן.

מרים טלפון לחברת הביטוח (הראל). מטריף את המערכת שיתנו לי דחוף את השמות של המומחים הכי טובים שלהם לאורתופדיית כף הרגל, דואג לעשות אתה שיחת ועידה עם 3 רופאים. סגרנו אתם פגישות דחופות, אחד, אחד הם מרגיעים אותה שעוד יום המתנה לא ישנה כלום.

היא משחררת את הילדה מבית חולים על דעת עצמה כדי שלא תחטוף "על הדרך עוד כמה חולירות למיניהן" והן נפגשות עם הרופאים, שומעות את חוו"ד.

האחרון, מנהל מחלקה באותו בית חולים בו היתה!!!! נחשב להכי טוב בתחום. הוא אומר לה "לא רצוי לנתח. הילדה צעירה ולפי אופי השבר יתכן שאפילו תוכל להשתקם באופן טבעי עם גבס 6 שבועות ואחריו הכוונה נכונה של פיזיותרפיה. ויש מצב שתחזור לשחק. ניתוח תמיד אפשר יהיה לעשות."

המבוטחת שלי מסתכלת עליו בשוק – "אבל איך האורתופד שעובד במחלקה שלך אמר לי שחייבים ניתוח דחוף??? אני לא מבינה את זה! אתם באותו בית חולים. אתה המנהל שלו!"

מנהל המחלקה עונה לה – "את צודקת. זו בדיוק הבעיה. אין לו זמן לשבת בשקט ולאבחן את השבר לעומק ולהשקיע בבדיקה שעה רגועה כמו שאני עשיתי עכשיו. יש עליו לחץ מטורף ואין סיכוי שהוא יכול להחליט החלטות כאלה בנסיבות בהן הוא עובד. זו פריבילגיה שיש לנו כשאנחנו רואים ובודקים אתכם במסגרת הביטוחים הפרטיים. אני יודע, זה מקומם. אבל המערכת הציבורית לא מאפשרת את השקט והרוגע להחלטות כאלה.
זה בדיוק התיסכול שלנו מהמצב במדינה".

"אליאור", היא אומרת לי בסוף השיחה, "תודה שבזכותך רכשנו את הביטוח הזה. תודה".

הסיפור נגמר כמובן בינתיים ללא ניתוח, ללא עלויות (כן, גם לא על ההתייעצויות).

מבטיח לעדכן אם הילדה חזרה לשחק.

אל תכריחו אותי לעשות לכם ביטוח בריאות פרטי. תבינו לבד כמה זה חשוב.

ומי שעדיין סקפטי, מוזמן לקרוא את הכתבה שצירפתי >>>

אליאור טהורי
050-5863425

עדויות של רופאים, אחיות וראשי איגודים רפואיים מדיון החירום בכנסת על המשבר במערכת הבריאות: חדרי המיון מפוצצים, סטז'רים נותרים לבדם לטפל בחולים, תמותה מזיהומים, עומס ו....

"מזל טוב, ועד 120!"כמה פעמים אנחנו זורקים את המשפטים האלה לאוויר העולם בכל פעם שלמישהו יש יום הולדת?האם אנחנו עוצרים לפע...
06/01/2020

"מזל טוב, ועד 120!"

כמה פעמים אנחנו זורקים את המשפטים האלה לאוויר העולם בכל פעם שלמישהו יש יום הולדת?

האם אנחנו עוצרים לפעמים לחשוב על זה?

אישית הייתי מעדיף חיים איכותיים ולאו דווקא ארוכים.

אם זה יכול לבוא ביחד – מה טוב. אם לא – מעדיף איכות על פני כמות.

במסגרת העיסוק שלי כסוכן ביטוח אני עובר השתלמויות רבות בנושא הבריאות (חברות הביטוח מעדכנות את ביטוחי הבריאות השכם והערב ודואגות שנהיה מעודכנים בהתפתחות הטכנולוגית הרפואית בארץ ובעולם וכיצד זה בא לידי ביטוי בפוליסות הבריאות) ואני חייב לומר שלא פעם ולא פעמיים אני יוצא מההשתלמויות הללו נפעם מהמקום אליו מגיעה הרפואה הפרטית ועד כמה קרוב היום שנחיה עד 120 אבל לא רק נחיה אותם כמותית, אלא גם נחיה חיים איכותיים.

הבעיה מתחילה כשכל ההתפתחות הטכנולוגית הזו לא מגיעה אל הציבור אלא אם כן יש לו ביטוח בריאות פרטי. רק שם אתה יכול להיות בטוח שתוכל לקבל את העדכונים האחרונים ברפואה ולהיות שקט שבמקרה הצורך תוכל להשתמש בטכנולוגיה חדשנית שלפעמים תפתור אותך מניתוח מסובך או תאפשר לך לקבל תרופה ביולוגית המותאמת אישית.

ואני לא רוצה לחשוב על מה קורה כשאין לך.

בשנים הקרובות צפויים פיתוחים טכנולוגיים שימשיכו לפרוץ גבולות, לאבחן במהירות, לרפא מחלות חשוכות מרפא ולהאריך את תוחלת החיים. אלה הפיתוחים שנמצאים בקנה עולם הרפואה

תירגעו. עוד לא מגיע לי מזל טוב ...😉אבל בטוח שיש ביניכם כאלה שדווקא כן מגיע להם!בשעה טובה ומוצלחת נולד לכם כפל מבצעים.🎁1+...
22/12/2019

תירגעו. עוד לא מגיע לי מזל טוב ...😉

אבל בטוח שיש ביניכם כאלה שדווקא כן מגיע להם!

בשעה טובה ומוצלחת נולד לכם כפל מבצעים.🎁

1+1

תשאלו על מה?
אהה👈....פה יש טוויסט בעלילה.

אז לא, אני לא הולך לדבר על מוצרי תינוקות (למרות שאפשר למצוא גם אל זה קשר..) ולא הולך לדבר על חיסכון לילדים (למרות שגם זו דרך...ואפילו מעולה).

אני הולך לדבר על כל אלו שהם גם שכירים וגם עצמאים. אנשי הגם וגם.

אוטוטו מסתיימת שנת המס ואתם מקבלים טלפונים מהרו"ח שלכם שצריך להפקיד לקרן השתלמות. נכון מוכר? יופי.

אז א-נשים, מסתבר שלא כולם יודעים אבל למס הכנסה יש "כפל מבצעים" ואם אתה שכיר אבל גם עצמאי אתה יכול להפקיד פעם אחת בהתאם לשכר שלך בתלוש ופעם אחת בהתאם להכנסות שלך כעצמאי. את הטבות המס תקבל גם וגם!

ואם יש הטבה שהמדינה נותנת אז למה שלא ננצל אותה עד הסוף?

והדבר הכי חשוב, כמו לכל מבצע...גם פה יש תאריך תוקף. 31.12.2019.

📢אל תחכו לדקה ה-90. תתקשרו אלי.

אני יודע, זו אמנם כתבה מפברואר 2018 אבל נתקלתי בה תוך כדי חיפוש משהו בגוגל ומשהו שם תפס אותי.אני רוצה לשתף אתכם במשפטים ...
17/12/2019

אני יודע, זו אמנם כתבה מפברואר 2018 אבל נתקלתי בה תוך כדי חיפוש משהו בגוגל ומשהו שם תפס אותי.

אני רוצה לשתף אתכם במשפטים שקפצו אלי מתוך הטקסט וגרמו לי להבין שאני חייב להעביר את המסר החשוב הזה לכולם.
אחרת אחטא לשליחות שבמקצוע שלי.

"מהשנייה שהתגלה הסרטן אצל יערה נצמדתי אליה ולא עזבתי אותה לרגע. הפעם הראשונה שבה חזרתי הביתה הייתה שבועיים לאחר האבחון. אין בית. העולם נעצר. אתה חי בבועת בית החולים. אתה לא יודע מה מזג האוויר בחוץ או אפילו באיזו עונה אנחנו עכשיו" - כך מתארת נועה (40) ממושב עין ורד את הטלטלה העזה שאחזה בחייה לאחר גילוי הגידול הסרטני בראשה של בתה, יערה בת ה-4, לפני שנה.
"את עוברת לחיות בבית החולים", מוסיפה ומפרטת האם, "התפטרתי מהעבודה כהידרותרפיסטית. לא היה לי ספק שאני צריכה להתפטר. יש הורים שמבחינתם העבודה היא עוגן - סוג של מקום שפוי שאפשר לברוח אליו. אצלי זה לא היה כך. לא יכולתי לחשוב על לצאת לעבודה בכלל. היה לי ברור שהתפקיד שלי הוא להתמסר ליערה ולשיקום שלה".

המדינה מחייבת אותנו בצורה כזו או אחרת לעשות לעצמנו ביטוח אבדן כושר עבודה למקרה שלא נוכל לעבוד כתוצאה ממחלה או תאונה.
אבל מה בעצם קורה כשהילד שלנו חולה חלילה? לא אנחנו.
מה אז?
מה קורה לנו כשאנחנו צריכים לשבת לידו בזמן ניתוח, טיפולים, הקרנות או אלוהים יודע מה?
הרי לפעמים זה יכול לקחת חודשים! או אפילו יותר!
מה אז?
ההכנסות שלנו יפגעו בהכרח.
כבר לא מדבר על ההוצאות הרפואיות המטורפות לפעמים.
לא רוצה לחשוב מה יקרה לאדם כמו אמא של יערה, שאולי יש לה ביטוח אבדן כושר עבודה, אבל הוא לא מכסה את הפסד ההכנסה כשהבת שלה חולה.

הדרך היחידה למנוע מקרה כזה היא לרכוש פיצוי למקרה מחלה קשה לילדים.
הפיצוי הזה (הניתן לרכישה בעלות יחסית זולה לילד לכל 100,000 ש"ח) יכול לתת שקט נפשי מפני אבדן הכנסה במקרים כאלה.
יכול לפעמים להציל משפחה שלמה ולתת לה להתגייס בראש שקט לתמיכה בילד החולה.

זהו חברים.
הייתי חייב להביא לידיעתכם את האפשרות הזו, ואם למישהו יש שאלות בנושא - פנו אלי.
מרגיש אחראי לשקט הנפשי שלכם.

לרגל יום הסרטן שחל היום משתפים הורים לילדים חולי סרטן בקשיים האדירים שעימם הם נאלצים להתמודד. "מהשנייה שהתגלה הסרטן נצמדתי לבת שלי ולא עזבתי אותה לרגע. העולם נעצר. את...

Address

Hakishor 47
Holon

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when אליאור טהורי - סוכן ביטוח posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to אליאור טהורי - סוכן ביטוח:

Share