27/08/2024
אתם חייבים לקרוא את זה‼
מי שמכיר אותי יודע שאני ביישן ולא מרבה לדבר על העשייה שלי - הפעם אין ברירה.
זה התחיל לפני 4 חודשים בפגישה שתיאמו לי עם לקוחה בכדי לבצע עבורה ניתוח תיק..
נכנסתי לביתה והמשפט הראשון שהיא אמרה לי הוא : "אני לא חושבת שיש לנו על מה לדבר, אני לא עובדת כבר כמעט שנה"
התשובה שלי הייתה : אני כבר פה, נשתה קפה ונדבר. הקפה היה טעים חייב לציין 😉.
עיניכם רואות את התוצאה הסופית... ואין טוב יותר ממראה עיניים 🤩
מה שחשוב לי הוא שתקראו ותבינו כמה חשיבות יש לבעל מקצוע וכמה חשוב לשבת, להקשיב, לפתוח את הדברים ולתת לנו לעשות את עבודתנו על הצד הטוב ביותר עבורכם.
אז ככה - בשיחה מעמיקה הלקוחה בת 39 ובנה הקטן בן 6 שאת שמם לא אפרסם כמובן... מספרת לי שהיא חלתה ב 3/21 במחלת לב! ובנוסף מספרת לי שהילד שלה חלה ב 6/21 בלוקמיה!
אני יושב עם פה פתוח, צמרמורות בגוף, כאב עצום שוטף אותי ואני שכמעט ואין לי מילים שואל אותה : תבעתם את הביטוח? ובגמגום קטן אני אומר לה שכנראה לגבייה תהיה בעיה בשל התיישנות של 3 שנים שחלפה.
והיא משיבה- "יריב, החיים שלנו קרסו בטווח של 3 חודשים, אין לי מושג מה קורה אבל אני סומכת עליך שתדאג לי - אמרו לי שהסוכנות שלכם היא הכי טובה שיש בדאגתה ללקוחות"
והיא אכן צדקה...
הפעלתי את כל צוות הסוכנות במחלקת התביעות שלנו, עבדנו על התיק והנה לפניכם התוצאות!
עבור הילד אישרנו תביעה של 226,000 ₪ ‼️שהועברו אליהם לחשבון הבנק וסייעו להם מאד עבור כל ההוצאות והתקופה הקשה שכל המשפחה עוברת כבר 3 שנים!
אתם בטח שואלים מה לגביי התביעה שלה... אז תודות לסוכנות שהיא משפחה עבורי ותודות לשלום שמעבר להיותו מנכ"ל הסוכנות הוא אח שלי כבר למעלה מ 10 שנים ותודות למנורה מבטחים השותפים שלנו לדרך - אישרנו את התביעה!!! למרות שחלה תקופת התיישנות!! שולמו למשפחה עוד 228,000 ש"ח ‼️
אציין שכמות הטלפונים, הברכות, האושר והשמחה בקבלת הכסף אצל המשפחה פשוט גרמה לי לאושר שהצלחתי לעשות טוב 😊
ולא כי זה יחזיר את הגלגל אחורה (שכולנו היינו מעדיפים) אלא יגרום למשפחה להישאר עם הראש מעל המים ולהמשיך לחיות בכבוד ולטפל בעצמם בכל הדרוש.
אני מודה לאלוהים על הזכות שניתנה לי לעבוד בעבודה שהיא שליחות עבורי - תודה
🙏🏼
Shalom Aftaya
פנומנל - סטנדרט הביטוח והפיננסים הגבוה בישראל - Phenomenal