08/11/2020
שבוע טוב חברים וחברות.
כשאתם הולכים לעבודה בבוקר. אנחנו הולכים לבנקים.
כשאתם יושבים בישיבות. אנחנו נמצאים בבנקים.
כשאתם מסיימים א.צהריים וממשיכים לעבוד. אנחנו נמצאים בבנקים.
אנחנו נמצאים בבנקים בשביל הלקוחות שלנו.
בשביל לדאוג שהם מקבלים טיפול VIP ושמטפלים בהם בדרך הטובה והמהירה ביותר.
בשביל להיות בטוחים שהם מקבלים את ההצעה הכי טובה שהם יכולים לקבל (כן, יש לנו את היכולות האלה)
בשביל שהם לא יהיו צריכים לדאוג לכלום ועדיין לקבל את המשכנתא הכי טובה שאפשר לקבל.
זאת העבודה שלנו. בזה אנחנו מצוינים!
אז אם אתם בתהליך של לקיחת משכנתא ואין לכם זמן להמתין על הקו לבנקים, לקבוע פגישות, לקחת ימי חופש ולהגיע לכל הפגישות, לקבל הצעות שונות ומשונות, לבזבז זמן על ניסיון להבין האם ההצעות טובות ומתאימות לכם, להילחם על ריביות, להילחם בבירוקרטיה.... אנחנו כאן בשבילכם.
תשאירו לנו הודעה בפרטי או כאן למטה ואתם סיימתם.
תלכו לעבוד, תהנו עם המשפחה, תעשו מה שבא לכם ותגיעו לחתום על המשכנתא הכי טובה שאתם יכולים לקבל.
זאת העבודה שלנו! זה מה שאנחנו עושים מהבוקר עד הערב כל יום כל היום.
שיהיה שבוע טוב