23/12/2018
הבורסה יורדת ומסתמנת מגמה שלילית לעוד כמה שבועות ארוכים.
לכן אני מציעה לכולם לבדוק איפה הכסף שלהם מושקע, עדיף לבחור מסלולים סולידיים עם אחוז קטן של מניות בקרנות ההשתלמות והפנסיה. וקרנות נאמנות שלא צמודות למדד.
ניירות ערך כמו הדולר ואג"חים למינהם, הם השקעות יותר טובות לתקופה הזאת.
אז קחו אחריות על הכסף שלכם!!!