22/05/2018
"לא בסלסלת תרופות יעני"
זה נכון, למשרד הבריאות תקציב שנתי, תקציב מוגבל.
רק כ20% מהתרופות החדשות ניכנסות לסל הממלכתי מידי שנה, מה לגבי כל שאר התרופות החדשות? יקרות מידי.
הן יכנסו לסל בעוד כ3 שנים.
אדם שלא רכש כיסוי בסיסי לתרופות שלא בסל יכול להמתין לתרופה שלו בערך 3 שנים, ולצערי זה כבר יהיה מאוחר מידי !
לכל אדם חייב שתהיה פוליסה לתרופות שלא בסל - ללא ספק בכלל !
מדובר בעלות ממש נמוכה ובסיכון גדול.