17/10/2017
הבטחתי. אני מקיימת. לכתוב פוסט.
סיפור אמיתי. הצעתי לבחור מקסים שקצת איבד שליטה על ניהול התקציב שלו,להיכנס לתהליך של ליווי ויעוץ.
מסיבותיי שלי,אף הצעתי לו את הליווי בחינם. ללא תמורה כלשהיא.
ומה ההמשך?
האם אותו בחור "קפץ על המציאה",מיהר להתארגן והגיע?
ממש ממש לא. דווקא קבענו מספר מועדים,אבל בכל פעם הפגישה התבטלה. למה? כי : "אני מאד עסוק","לא הכנתי את הניירת" וכו' וכו'.
שורה סופית. נכון לעכשיו-לא התקיים הייעוץ.
אז אולי תהליך הייעוץ מפחיד? למה? כי צריך לשנות את ההתנהלות הרגילה...אבל מצד שני , הרבה יותר לא נעים כשהבנק מפעיל סנקציות....
אבל אני לא מתייאשת. הבחור חשוב לי
מי שמכיר אותי יודע שנחישות,התמדה ורצינות,זו אני.
חשוב לי לעזור לאנשים ולעשות אותם יותר מאושרים. כי איזון תקציבי וחשיבה על העתיד הכלכלי גורמים לשלווה של כל המשפחה.
ובקשה:
אשמח מאד שחוץ מלייקים אקבל גם משוב ותגובות על הפוסט (מעניין/חשוב/ מעצבן/לא מובן/מבקשים פירוט נוסף וכו וכו...)
וכמובן,מזמינה אתכם לשתף את הפוסט ולהפנות אלי אנשים שחשובים לכם וזקוקים לסיוע בתחום.