07/10/2018
זה לא סוד שהממשלה עושה הכל על מנת להרחיק את המשקיעים משוק הנדל"ן בארץ. זה בא לידי ביטוי במיסוי, מימון והצהרת כוונות מאוד ברורה - הכל על מנת שמשקיעים לא יתחרו מול זוגות צעירים על רכישת דירות בסכומים של עד 1.5 מיליון ש"ח.
בשיחות שאני מקיים עם לא מעט משקיעים תמיד עולה שאלת האלטרנטיבה - מה עוד ניתן לעשות עם הכסף ששוכב בבנק ולא באמת מייצר תשואה. בסביבת ריבית כה נמוכה הבנק לא באמת מהווה אפיק השקעות מספק ולכן צריך לחשוב בצורה יצירתית. חשוב לדעת שיש השקעות נדל"ן סולידיות המניבות תשואות של 10% שנתי ואף למעלה מזה!
אני מזמין כל אחד ואחת מכם ליצור קשר ולתאם פגישה בה נוכל לבחון אפיקי השקעות בתחום הנדל"ן המתאימים לכם. לכל אחד ואחת יש רצונות ומגבלות שהם ייחודיים רק לכם ועל כן חשוב לאתר את ההשקעה הנכונה.
במהלך השנים האחרונות יצרתי קשר עם יזמים, קבלנים וחברות בניה בארץ ובחו"ל, מה שמאפשר לי להתאים את ההשקעה הנכונה לכל אחד.
אל תחכו - צרו קשר!
דני
054-4459335