17/02/2026
פוסט ששווה לעצור עליו וגם לשמור🤩
קבלו את שלושת המניות שפתחו את פברואר חזק🚀
Fastly (FSLY)
עלתה החודש כ-97% (!)
החברה מפעילה תשתית שמאיצה אתרים ואפליקציות ומוסיפה להם שכבות אבטחה.
למה היא עלתה? דוח ותחזית חזקים מהצפי הציתו שינוי תפיסה במניה ונרטיב “תשתית לצמיחת תעבורה ו-AI”
Applied Materials (AMAT)
עלתה החודש בערך 8.1% למחיר 354$ (אחרי שהספיקה ל-370$)
אפלייד מאטיריאלס היא אחת החברות הכי מרכזיות בשרשרת הבינה המלאכותית: מייצרת ציוד למפעלים שמייצרים שבבים
למה היא עלתה? תחזית טובה יותר מהצפי ודגש על ביקושים שנובעים מהשקעות ב-AI (השקעות שהולכות ותופחות בשנים האחרונות).
Exxon Mobil (XOM)
עלתה החודש 7.2%
אקסון היא מפלצת אנרגיה (נפט וגז, זיקוק וכימיקלים) עם פעילות גלובלית.
למה היא עלתה? שילוב של בסיס מזומנים חזק ורוח גבית לסקטור האנרגיה בתקופה האחרונה בה הרבה משקיעים מממשים מניות צמיחה.