10/12/2014
הודעה חשובה לכל מי שגר בבית משותף!
הסתיים עידן הצ'קים לועד בית !
הסתיים העידן שבו כל ינואר ועד הבית צריך להתחנן לדיירים לתת צ'קים!
משנת 2015 עושים הוראת קבע לכל הדיירים – לבנק או באמצעות כרטיס אשראי – והתשלומים זורמים. ועד בית לא צריך לעשות יותר שום דבר. רק לעדכן כל שנה את התעריף. זהו.
קליין ניהול הוראות קבע עושים עבורכם את העבודה.
והמחיר? כל הסיפור עולה לכם, ועד בית, 45 שקלים לחודש ועוד 65 א"ג לכל דייר.
יש לכם לדוגמה 20 דיירים? 58 שקלים + מ.ע.מ לחודש!
צרו קשר כבר עכשיו – כולם משלמים – אתם לא מרגישים