20/04/2026
הצפנה קלה לנתי בחיפה וברוך שפטרנו מעונשם של אלו (הספייסרים) , הבדל של שמיים וסלעים בתחושת הנסיעה בבאלו, ברור שבשטח אבל בעיקר בכביש, לא זה לא ריינג.... אבל הרבה יותר טוב מרוב רכבי ה 4x4 עד כדי הגדרתו כ"פינוק"
איזו ידידות נפלאה.