05/12/2016
איזה כיף שיש תלמיד שהוא שף במקצוע!
לכבוד השיעור האחרון אתמול, לאון הכין לנו משהו מדהים (וזה לא מוס)
הוא טען שאנשים לא יודעים לאכול שוקולד- ולנו הוא הצליח להוכיח את זה,
אז זה עובד ככה: לוקחים שוקולד עם מלח גס(!!!) מורחים על החך ונושפים מהאף. הטעם אחר, נסו את זה ;)