30/03/2026
מכירה את הרגע הזה שאת עומדת מול המדף בסופר?
זה רגע קטן, כמעט לא מורגש, אבל הוא אומר הכל.
את עומדת שם, מסתכלת על חבילת חיתולים, או על סוג מסוים של גבינה שהמחיר שלו פתאום קפץ ב-3 שקלים, ומתחילה להריץ חישובים בראש.
"לקנות? לא לקנות? אולי במקום אחר זה זול יותר? ומה עם שאר העגלה?"
כשאת מנהלת בית לבד, כל החלטה כזו – קטנה ככל שתהיה – יושבת עלייך. הנטל הזה של "להיות המבוגר האחראי" 24/7 יכול להיות מעייף מאוד.
אני כאן כדי להגיד לך: זה בסדר גמור שזה מרגיש ככה. החוכמה היא לא להפסיק לקנות, אלא להפסיק לדאוג בכל פעם שאת מושיטה יד למדף.
בואי נפתח את זה רגע – מה המוצר הזה שבכל פעם שאת רואה את המחיר שלו בסופר, את מרגישה שהלב שלך מחסיר פעימה?
(אצלי זה נס קפה מגורען, מה איתך?)
כתבי לי בתגובות, בואי נראה שאנחנו לא לבד בזה.
Gemini אמר
היי זיו! הפוסט השני שלנו לשבוע הוא פוסט "הזדהות ומעורבות" (Engagement).
המטרה שלו היא לא למכור ולא לתת טיפ טכני, אלא לגרום להן להרגיש שאתה "רואה" אותן ולפתוח איתן שיחה. בפוסט הזה אנחנו רוצים שהן יגיבו, כי כל תגובה כזו היא פתח לשיח אישי איתך בפרטי (ליד!).
הנה הצעה לפוסט שנוגע ב"כאב" של ניהול הכל לבד, אבל בטון קליל ומחבק:
כותרת: מכירה את הרגע הזה שאת עומדת מול המדף בסופר?
זה רגע קטן, כמעט לא מורגש, אבל הוא אומר הכל.
את עומדת שם, מסתכלת על חבילת חיתולים, או על סוג מסוים של גבינה שהמחיר שלו פתאום קפץ ב-3 שקלים, ומתחילה להריץ חישובים בראש.
"לקנות? לא לקנות? אולי במקום אחר זה זול יותר? ומה עם שאר העגלה?"
כשאת מנהלת בית לבד, כל החלטה כזו – קטנה ככל שתהיה – יושבת עלייך. הנטל הזה של "להיות המבוגר האחראי" 24/7 יכול להיות מעייף מאוד.
אני כאן כדי להגיד לך: זה בסדר גמור שזה מרגיש ככה. החוכמה היא לא להפסיק לקנות, אלא להפסיק לדאוג בכל פעם שאת מושיטה יד למדף.
בואי נפתח את זה רגע – מה המוצר הזה שבכל פעם שאת רואה את המחיר שלו בסופר, את מרגישה שהלב שלך מחסיר פעימה?
(אצלי זה השמן זית, מה איתך?)
כתבי לי בתגובות, בואי נראה שאנחנו לא לבד בזה.
למה הפוסט הזה עובד?
הזדהות עמוקה: הסופר הוא המקום שבו יוקר המחיה פוגש אותנו הכי חזק ביומיום.
פריקת מתח: אתה נותן להן לגיטימציה להרגיש שזה קשה, ובכך בונה אמון.
שאלה קלה למענה: הרבה יותר קל לענות על "מה יקר לך בסופר" מאשר על "מה המצב הכלכלי שלך".
אסטרטגיה: כל אחת שתגיב, אתה יכול לענות לה בתגובה ואז לשלוח לה הודעה בפרטי: "ראיתי מה כתבת על המחיר של ה-X, זה באמת מוגזם. אולי יעזור לך אם נדבר רגע על איך עושים סדר בשאר ההוצאות?"
תיאור תמונה:
תמונה של עגלת סופר חצי ריקה (או חצי מלאה, תלוי בגישה!), או צילום תקריב של יד מושיטה מוצר למדף. עדיף תמונה קצת "יומיומית" ולא מבוימת מדי, כדי לשדר אותנטיות.
האשטאגים:
#יוקרהמחיה #סופרמרקט #ניהולבית #נשיםחזקות #הכלעלי #מצפןכלכלי