08/09/2024
זה מעצבן אותי!
מעצבן אותי שמוכרים ללקוח שהכל יהיה טוב ברגע שתעשה מחיקה של דו״ח אשראי.
מעצבן אותי שהלקוח משלם לא מעט על כל תהליך המחיקה ולבסוף נשאר עם עוד חור בכיס המחורר ולבסוף כשמגיע לבנק והבנק מוציא עליו דו״ח חיווי אשראי, הלקוח מקבל סירוב נוסף ואומר ללקוח שהחיווי שלו ריק.
עכשיו מה הכוונה ריק?
הכוונה שכל ההתנהלות הפיננסית שהיתה לך נמחקה. מבחינת הבנק אתה ממש צל. אין לך שום היסטוריה של התנהלות.
חלק יגידו כאן: ״נו מעולה לא ידעו שחזרו לי שיקים והלוואות״.
אבל כאן הטעות!
ברגע שאין לך היסטוריה הבנק ישר יחשוד ויבין שהיה משהו שבגללו מחקת את דוח האשראי שלך ואז יתחילו השאלות על העבר. ולא רק, הבנק לא יסמוך עלייך ויסמן עלייך ❌ וזה יהיה למשך 3 שנים.
ולמה 3 שנים? כי הבנק ירצה לדעת איך התנהלתם ב3 שנים האלו.
לכן חשוב מאוד לא למחוק את דוח נתוני האשראי, לא משנה כמה אתם חושבים שהוא גרוע.
אפשר להתמודד עם התנהלות פיננסית לא תקינה אך אי אפשר להתמודד עם דו״ח ריק.
תצטרכו לחכות 3 שנים שלמות שיתמלא וכמובן ירצו לראות התנהלות תקינה באותן השנים האלו.
#איחודהלוואותלנכס #יועצתמשכנתאות #פיננסים #דוחנתוניאשראי #משכנתאלמסורבים