08/02/2024
התקשרה אליי לקוחה עצמאית.
דיברנו על הביטוחים שברשותה, על החסכונות הפרטיים שלה, על הפנסיה וקרן ההשתלמות.
ואז היא שאלה אותי.
חופית, את תזכירי לי לבצע הפקדה בסוף שנה לקרן ההשתלמות?
אמרתי לה- לא☺️
את יודעת למה לא?
כי הכסף שלך שווה יותר בתחילת שנה!
מה? איך הוא שווה יותר? היא שאלה...
עניתי, כי כשאת מפקידה בתחילת שנה את מרוויחה תשואה עבור שנה שלמה ולא עבור החודש האחרון שלה.
בקיצור, ביצעה את ההפקדה.
בתמונה, אני והכשרון שלי צילמנו את השעונים המהממים האלה במוזיאון הילדים בחיפה🫣🤣