05/08/2015
**למה להשקיע באנגליה? למה דווקא ליברפול? **
-כי אנגליה היא המדינה היחידה באירופה עם גידול אוכלוסייה חיובי, וקצב הבניה בה אינו תואם את הביקוש בשוק.
-כי מחירי הדירות בליברפול נמצאים בשפל, ובשנים הקרובות צפויים לעלות בקצב גבוה.
-כי חוקי המדינה באנגליה מיטיבים עם המשקיע הזר:
אין מס רכישה, אין מס הכנסה - לא על שכ״ד ולא על רווח ההון ובנוסף - בין אנגליה לישראל קיימת אמנת כפל מס!
-כי באנגליה דיירים שאינם משלמים את תשלום המשכנתא מפונים מיידית ע״י הבנק, מה שמאפשר הזדמנויות רכישה נדירות ובטוחות למשקיע הישראלי!
-כי ליברפול עוברת התחדשות ומתפתחת במהירות!
בליברפול 60,000 סטודנטים (!), מכוני מחקר רבים ואינספור חברות הייטק.
*
בוא להרוויח מהמחירים הנמוכים היום ומהזדמנות פז להשקעה בטוחה ,
לפני שערך הדירות עולה וההזדמנות תתפספס!
שלא תגיד- "איך לא השקעתי אז, כשהמחירים היו נמוכים!".
הצטרף ללמעלה מ-500 משקיעים שבחרו לרכוש דירות להשקעה דרכנו!
http://miro.ravpage.co.il/yakel-1