عازف على وتر حزين

عازف على وتر حزين Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from عازف على وتر حزين, Hedge Fund, Tanta.

واحنا ماشين في طنطا لقينا المبني ده مكانش موجود امبارح اتعمل في ٢٤ ساعةسألنا ايه ده عرفنا من اللي شغالين انهم بيصورو فيل...
29/09/2024

واحنا ماشين في طنطا لقينا المبني ده مكانش موجود امبارح اتعمل في ٢٤ ساعة
سألنا ايه ده عرفنا من اللي شغالين انهم بيصورو فيلم في طنطا واسمه
بطولة صابرين و ناهد السباعي واحمد مجدى وزينه

26/09/2024

لا تخشى من الفراق ‏بل إخشى هوان العشرة
‏لأن الفراق قدر وهوان العشرة إختيار ومن هانت عليه عشرتك
لم يحبك أبداً

05/09/2024

📌
أنا شخص بصُون العشرة جدا وبقدر النّاس اللي "وقفت" جنبي وبشيل مواقفهم الكويسة جوا قلبي، وما افتكرش إني مرة إتأخرت عن حد أو بخلت على حد بمعلومة، أنا اتربيت على العطاء و "الجدعنة" وعُمري ما سبت حد في ضيقة من غير ما أمدّ له إيدي، فعشان كده بيعزّ عليّا جدًا إنّ حد "يزعلني" أو يأذيني بأي شكل، وبحس إنّ عيب يحصل كده معايا أنا بالذات لإنّي ما قصرّتش مع حد...🖤

03/09/2024

في كل مرة لو خيروك مابين كل المشاعر
راهن علي الأمان !!
كل العلاقات الجميلة سببها أنك (مطمئن )
الصداقة أمان
الحب أمان
الزواج أمان
حتي كل معتقداتك وقناعاتك بالأشياء سببها الأمان
والأمان حالة نعيشها مع الله نبدأها مع الله وتنعكس علي كل مراحل الحياة
جميل !!
إحساس الأمان
حضن الأمان
قبلة الأمان
طبطبة الأمان
ونس الأمان
جميل الإنسان الذي يمثل لك الأمان في كل مرحلة وبإختلاف المسميات
لو خيروك بين كل المشاعر والأمان إخترْ (الأمان)
إخترْ الحالة والشخص والموقف الذي يمنحك كل المشاعر مغلفة بورق الأمان المقوي لكل لحظة وكل لمسة وكل احتياجاتك في زمن الماديات وزيف المشاعر والخداع وكلمات الرياء وقناع الوجوه والألوان
ما أجمل رسالة تأتيك دائمًا كلما افتقدت الثبات وا صابك دوار الشتات تمنحك (الأمان)
شعور الآمان أحلا من الحب بألف مرة. لآن أي شخص قادر يمنحك الحب لكن نادراً ما تلاقي شخص يحسسك بالأمان ويخلي كل أيامك تمر وكل شي جواك مطمن و بارد بدون خوف. 🕊💗

01/09/2024

لو دخلت فى مشكله بين اتنين ومش عارف تحكم مين ظالم ومين مظلوم هقولك تعرف ازاي هتلاقي المظلوم دايما وهو بيحكي مركز فى الوجع اللى اتوجعه انما الظالم دايما هتلاقيه وهو بيحكي بيركز فى عيوب الطرف التانى عشان يشوهه ويثبت اد ايه هو شخص وحش
فتلاقيه يبدا يتهم اللى قدامه باى اتهامات تيجى فى سكته ويطلع منه عيوب ترضى ضميره عشان يبرر لنفسه ان خصمه شخص وحش..👌

27/08/2024

#متراهنش علي حب ولا علي طيبه ولا علي صبر وعطاء.. الا لو كنت بتبادلهم بالمثل... الحب بيروح بالاهمال والطيب بيقسي من كتر الوجع والي صابر عليك وبيديك من غير حساب هيجيله يوم ويقولك خلاص مبقاش عندي حاجه اقدمهالك... والله ياجماعه الحاجه الي بنضيعها بنفسنا مش بترجع تاني مهما حاولنا نقدم تعويضات ... والي انت فلت ايده وهو ماسكك طول الطريق.. . فآخر الطريق مش هتلاقيه ... بلاش نطمن اوي ان الحب باقي عشان مش باقي غير الي انت بقيت عليه .

27/08/2024

تعلمت ان الوعود مجرد لحظات كاذبه
يغيرها ادني ظرف فلا تنتظر.

26/08/2024

يا بخته اللي في حياته شخص واحد "أمين"
أمين في كلامه .. وفي مشاعره ..
أمين في حفظه لأسراره ..
أمين حتي في خصامه ..
وأمين في علاقته مع ربّنا ..
شخص أمين في تعاملاته في الحياة.
أصيل وجدع ومتربي وعمره ما يفكر يأذي !
يا بختك لو في حياتك حد "أمين" بتحس معاه بالآمان❤

26/08/2024

أجمل شعور في الدنيا ؟
أنك مابتهونش .. مابتهونش .. كمان مرة مابتهونش ..
في أمان مهما غلطت ❤..

مفهوم بدون شرح ..
مالكش بديل غير قابل للإستبدال او الاستغناء ..
هو في أجمل من كده؟

ما أعتقدش إن في شيء أبداً أجمل من إنك تبقى واثق
إن خاطرك هيشترى علي طووول الخط ..
و إن دموعك عزيزة وهتتمسح مهما كان الظرف ..
و إن إيدك مش هتتساب مهما حصل ..

مافيش شيء في الدنيا أجمل من إحساس إن إنت
“ غالي " 🥰

26/08/2024

#عارف انت إحساس لما تبقي زعلان علي نفسك وعلي حظك وعلي نفسيتك .......
تقريباً دا أبشع إحساس ممكن تحسه في حياتك....
كان فيه جمله بتقول : كل حاجه بتعدي....
الجملة دي غلط في غلط والله مفيش حاجه بتعدي كدا بالساهل كل حاجه وهي بتعدي بتسيب علامه أو بتعلمنا درس أو بتكسر حاجه جوانا أو بتقوينا لكن مفيش حاجه بتعدي كدة بالساهل....

22/08/2024

#القفلة
المؤشر الحقيقي لإنتهاء صلاحية إنسان في قلبك..
هي دي المرحلة اللي بيوصلها الإنسان لما مشاعره بتخلص تمامًا تجاه شخص..
اللحظة اللي بيفقد فيها حماسه أو رغبته في بذل أي ذرة طاقة زيادة ناحية شخص..
ممكن تعدي مواقف كتير تضايقك، تفوت تصرفات فيها إساءة، تقدم وتُحسن وتراعي وتطبطب وتشتري الخاطر بس بتيجي في لحظة وتحس إنك تستاهل أحسن من كدة!
ماتستاهلش يتم أذيتك أو تجاهلك أو التفريط في حقوقك أو الإساءة ليك بالقدر ده..
وفجأة بيحصل القفلة وبدون مقدمات..
مافيش حب ولا في كره؛ حتى الغضب بيختفي، بيكون إحساس بالفراغ تمامًا ناحية الشخص ده...
علاقاتنا بالناس مرهونة برصيد بيتحدد حسب مَعزّة الشخص وكل ما التعامل كان بحب واهتمام، كل ما الرصيد بيزيد.
وكل ما التعامل كان فيه تهاون، وتعدّي، وإساءة متكررة، الرصيد بيقلّ...
ماتوصلش حد بتحبه إنه يعملك بلوك من قلبه ..
"وحين تنفرُ روحٌ من أخرى، فما من سبيل لإحداث ما يغيّر ذلك
فالنفور كالإدراك … وقوعه لا يمكن نفيُه أو تغيّره أو عكس مساره مهما حدث!"
القلوب ليها طاقة، فراعوا قلوب اللي بتحبوهم زيادة شوية عن العادي عشان ماتفقوش بعد فوات الآوان..

21/08/2024

أنا بقيت آخر واحد في الدنيا ممكن يراهن على مكانته في قلب حد ، لا بقيت بدور ولا بسأل ولا حتى مؤمن إن ليا غلاوة عند حد مهما كان اللي قدامي بيحبني أو بيثبتلي دا ، مش عايز أجرب تاني إحساس إني أراهن على مكانتي وفجأة أطلع مش فارق ولا عايز أجرب إحساس العشم ويتكسر بخاطري من تاني .

Address

Tanta
31111

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when عازف على وتر حزين posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to عازف على وتر حزين:

Share

Category