25/02/2020
ازاي تعمل ثروة في ٣ شهور من رأس مال ١٠ الاف جنيه ؟————————————————————
قبل ما أقولك ازاي طبعا انت بتسأل نفسك يا تري ايه المقابل ؟
و لو هو هيخليني فعلا اعمل ثروة كان نفع نفسه الأول و عمل هو..
قبل ما أقولك المقابل علشان تخرج من مخك كل كلام المحبطين الناصحين ان ده نصب و ايه الاثبات و يا تري فين الخازوق و كل الكلام ده
انت مش هتدفع أي مقابل غير بعد ما تبدأ فعلا تعمل فلوس..و أول ما تعمل فلوس هتديني منها جزء…و بكده انت ضمنت انك كسبت الأول و أنا ارتاحت من شكك و خليتك تفضي مخك خالص و تركز معايا
مفيش ضمان أكتر من كده…بالله عليك بقي فتح مخك و فضيه خالص من أي شكوك…
و هل أنا عملت أصلا ثروة الأول ولا لأ….طبعا عملت و إلا هكون فعلا نصاب…عملت نوت كورسز و اتس كبدة و ستيك اند باستا.
و بعمل كمان ثروة منك انت نفسك و مئات الطلاب اللي زيك بيحضروا معايا …المنشور نفسه ده بعمل منه ثروة.. ركز والله هتنبهر لأن محدش قبل كده عمل الفكرة ديه...و أكيد سمعت قبل كده عن محمود حسن بتاع نوت كورسز و اتس كبدة
طيب هتعمل ازي الثروة ؟ هتختار أي خدمة أو سلعة نفسك تبيعها و تعمل منها ثروة
لكن بشرط تكون خدمة أو منتج يتباع للأفراد مش للشركات. خدمة زي مثلا تعليم انجليزي…تعليم تسويق….تعليم لغة عربية لغير الناطقين بها….تصليح و صيانة موبيلات….أي خدمة…أو سلعة زي مثلا كوتشيهات…ملابس…أكل شرقي ….خلاص اختارت ؟
طيب هنتقابل انا و انت ابتداء من الجمعة القادم الموافق ٢٨ اتنين كل اسبوع ٣ ساعات لمدة تلت شهور…
في التلت شهور دول و انت معايا هخليك تبدأ تبيع في اليوم الواحد من ٥ الاف جنيه ل ٢٠٠ الف جنيه حسب الخدمة أو السلعة اللي انت اختارتها. هخليك تعمل ده بعلم جديد من اختراعي اسمه Messages marketing
لكن مش هديك العلم في شكل كورس… لأنه لو كورس هيبقي مفيش ضمان للثروة..في ملايين غيري ادوا كورسات و ادعو انك هتعمل ثروة من الكورس و في الاخر بلح.
لكن الفكرة اني هخليك جوه التلت شهور تعمل الثروة بنفسك و أنا معاك يعني هنطبق مع بعض و تبيع قدامي السلعة أو المنتج و تحقق مبيعات يومية
يعني وانت جوه التلت شهور بتبيع فعلا المنتج أو الخدمة بتاعتك و بتعمل فلوس يومية ليك انت لوحدك
و المقابل بقي انك بعد ما تبدأ تبيع هتديني جزء من اللي هتبيع بيه…. ..لكن مش هتديهوملي في الأول زي ما اتفقنا….بعد ما نخلص أول شهر و نص من التلت شهور …و تبدأ فعلا تعمل المبيعات ساعاتها ابقي اديني جزء من الفلوس اللي عملتها…. و لو معملتش يا سيدي متدنيش حاجة..يعني بتحضر مجانا خالص و بعد ما تبدأ تعمل الثروة بتديني تمن الكورس. يعني مبتدفعش حاجة من جيبك خالص….و متهيألي ده أكتر ضمان ممكن تشوفه في حياتك…ركز بقي و فضي مخك
طيب كام الجزء ده…..الجزء ده بيبقي ٢٠٠٠ جنيه لأول ١٠٠ طالب و ٣٠٠٠ جنيه لتاني ١٠٠ طالب و ٤٠٠٠ جنيه لتالت ١٠٠ طالب هيبعتولي
و بكده انت عملت ثروة و أنا كمان عملت ثروة من أعداد الطلاب اللي هتحضر معايا..فهمت…انبهرت…طيب الحمد لله.
هتبعتلي رسالة علي صفحتي علي الفيسبوك اللي اسمها
Messagesmarketing
علشان نتفق علي المواعيد…..بتحضر معايا يوم واحد في الاسبوع ٣ ساعات…بتختار أي ميعاد من المعادين المتاحين...من ٢ ظهرا ل ٥ العصر أو من ٦ ل ٩ المغرب و الميعاد اللي هنتفق عليه هنتقابل أنا وانت أون لاين علي
not-matrix.com
هنشوف و نسمع بعض كأننا قاعدين مع بعض بالظبط
منتظر منك رسالة علي صفحة
Messagesmarketing
و لينك الصفحة أهو
https://www.facebook.com/Messagesmarketing