13/07/2023
وثيقة النص مليون
بقسط 400 في الشهر
مكافأة نهاية الخدمة
بتعملك معاش بقسط يبدأ من 400 جنيه و تاخد نص مليون لما توصل لسن ال60 سنة وكمان عندك حماية تأمينية 80000 لو لا قدر الله حصل المكروه بيتصرف للاولاد
و تقدر تسحب من رصيدك من السنه التالته
ابعتلنا رقمك علي الخاص🤏👌👌
هام جدا
برجاء ارسال الارقام علي الخاص و ليس التعليقات حفاظا علي ارقامكم و بياناتكم من اي محاولات نصب 👇👇
الأقساط بتختلف حسب السن و الإمكانيات
كتير بنسمع ونشوف بنفسنا واحد كان بيشتغل و بيكافح و عنده شغله الخاص و لما كبر و تعب ملقاش حد يقف جنبه و لا يصرف عليه وبنسمع بردو عن الموظف اللي دخله 7000 ولما طلع معاش اتفاجئ أنه مش هيكمل ال 2000 جنيه و مبقاش عارف يصرف بيهم علي البيت ولا العلاج ولا يستني دوره في مستشفي حكومي .
ليه يا جماعه توصلو نفسكو لكدا؟؟؟ ليه تسيب نفسك لما تتبهدل و تستني حاجه من حد؟؟؟ ليه تسيب ولادك من بعدك من غير دخل يحميهم
المعاش مش رفاهيه...مش اختيار... المعاش ضروري عشان يحميك و يحمي ولادك من الظروف الصعبة.😮😮متنساش تسال ع خصومات ومفاجاءت السنه الجديده .وكمان ف 50%.🤔🤔😮😲😲
للتواصل 📲01095233115