21/06/2020
اسمى رامى الشرقاوى تم العمل فى شركة دايموند لخدمات الامن والحراسة
فى فرع وزير فورد ابو رديس وكنت منتظم معاهم على المواعيد وكل شىء وكان النظام على 15 يوم عمل ولكن تم مطالبتى ب 20 يوم ووافقت ولكن المشكلة الفعلية لما حجزت عشان انزل اجازتى الرسمية والمشروعة مدير القطاع عادل ابو الليل عايزنى اطبق فى ورديتى وطبعا رفضت وازاى لما حجزت وخصوصا ان اخويا تعبان ولازم انزل واطمن علية مش كفاية الغربة كمان طبعا الكلام مجاش على هواة فخصم 3 ايام ولية يا باشا عشان السبب انى رفضت اطبق فى ورديتى وكان المفروض الغى الحجز اومال فيين الافراد الاحتياطى وفيين المفروض يستلم مكانى والا كلة بالحب شغال لناس وناس ...
المهم كنت راجع لشغلى يوم 18 / 6 / 2020 اخويا تعب والمرض زاد علية ومريض كلى وخصوصا اننا عارفين الوباء منتشر والواحد خايف اننا مانشوفهموش لاخر مرة فارسلت لواحد صديق وحاجز للاتوبيس عشان ياخد اذن وكنت بالطريق واضطريت ارجع ويبلغ المدير بظروفى فالرد المتوقع هو كداب ماحجزش وهو عارف كويس والاغبى كلمة خليك جمبة على اساس انة بيتسول منك يا شركة متسولين وطبعا كان باقى 750 جنية باقى حسابى طبعا رفضوا الدفع بجانب الاوراق الثبوتية حتى مانعيين حد انة يجيب باقى حاجاتى