12/07/2020
سلام عليكم بعد اذن الادمن محتاج استفسر عن حاجا ومحتاج رد من الاشخاص الي ف الجمارك او الي عندو المعلومه عايز اجيب عربيه مرسيديس c180 2017ايه الايجراءات المطلوبه وفلوس الجمارك هتبقي كام؟؟
ارجو الرد وقبول البوست
شكرا مقدما لكل من ساهم في الرد