21/05/2026
🚲 Fiets naar je werk dag (makelaars-editie)
Het is vandaag de Nationale Fiets naar je Werk Dag. Nog nooit van gehoord, maar goed haha.
Voor anderen misschien een uitdaging…
Voor makelaars vaak wat makkelijker te doen. Fietsen in je werkgebied.
En eerlijk is eerlijk: je ziet het dorp toch anders vanaf de fiets.
Ik wil ook wat vaker de fiets pakken.
Een paar weken geleden had iemand tegen de achterkant van mijn blauwe auto aangebotst. (Helaas geen briefje, niks 😡). Terwijl deze bij het schadeherstelbedrijf was, kreeg onze andere auto toevallig ook even kuren. Dus tja, wat moet je dan, je gaat op de fiets. Mijn zoon was met school een weekje weg en dus pakte ik zijn elektrische fiets. Nou; ik wil niet meer anders! Ik wil nu ook een elektrische fiets.
💬 Zie jij mij binnenkort langsfietsen in Lobith of Tolkamer? Grote kans van wel!
Oké misschien niet met een te bord onder mijn arm, die breng ik nog wel even met de auto weg 😜