An Hakim Group - AHG

An Hakim Group - AHG Life Takaful

Financial & Risk Consultancy
Hibah
Medical Card
Saving
Investment
Employee Banefit

JAWATAN KOSONG DIBUKA ‼️‼️‼️1️⃣ FINANCIAL ADVISOR➡️ Min Qualification SPM➡️ Age 21-502️⃣ AGENCY GROWTH MANAGER➡️ Min Qua...
02/08/2026

JAWATAN KOSONG DIBUKA ‼️‼️‼️

1️⃣ FINANCIAL ADVISOR

➡️ Min Qualification SPM
➡️ Age 21-50

2️⃣ AGENCY GROWTH MANAGER

➡️ Min Qualification DIPLOMA & above
➡️ Age 21-50
➡️ Experience in sales,bussiness & professional industry minimum for 2 years :

Please contact us for more detail :

0127724533

http://www.wasap.my/60127724533

Selamat Hari Mengundi buat semua rakyat negeri sembilan. Undilah dengan bijaksana ❤️
01/08/2026

Selamat Hari Mengundi buat semua rakyat negeri sembilan. Undilah dengan bijaksana ❤️

🚨 LAST DAY PROMOTION! 🚨Hari Terakhir Promosi Hibah Murah Mawaddah II! ⏳Hari ini adalah PELUANG TERAKHIR untuk mendapatka...
31/07/2026

🚨 LAST DAY PROMOTION! 🚨

Hari Terakhir Promosi Hibah Murah Mawaddah II! ⏳

Hari ini adalah PELUANG TERAKHIR untuk mendapatkan perlindungan hibah sehingga RM400,000 dengan sumbangan *bermula serendah RM40 sebulan.

❤️ Lindungi insan tersayang. Wariskan ketenangan, bukan beban.

✅ Perlindungan Hibah sehingga RM400,000
✅ Bermula RM40/sebulan*
✅ Proses permohonan mudah & pantas
✅ Memberikan ketenangan kewangan kepada keluarga apabila diperlukan

Jangan tunggu sehingga esok kerana peluang hari ini tidak akan berulang.

💛 Bila kita tiada, kasih sayang masih boleh diteruskan melalui perancangan yang bijak.

📲 Hubungi saya HARI INI untuk semakan kelayakan dan dapatkan perlindungan sebelum promosi TAMAT pada tengah malam ini!

012-772 4533

27/06/2026
Client discharged je hospital dapat pulak elaun harian hospital RM300. Elaun hospital ni pun boleh jadi income protectio...
22/06/2026

Client discharged je hospital dapat pulak elaun harian hospital RM300. Elaun hospital ni pun boleh jadi income protection kita exspecially orang yang buat bisnes.

Walaupun tak dapat run bisnes sebab sakit admit dekat hospital still kita dapat income hari2 walaupun cuti sakit tak dapat nak bekerja. Elaun harian hospital etiqa sehingga RM400 sehari tau. So kalau stay 10 hari dapat RM4000, kalau stay 30 hari dapat RM12,000 😍.

Tak banyak dah company lain yang provide elaun hospital ni dan boleh bagi tinggi macamni. Jangan tunggu dah nak sakit baru nak apply memang dah tak lepas. Yang berminat nak apply dan tau detail lanjut boleh DM saya ya.

Hakim Kamal
⁨012-772 4533⁩


Ziarah client admit di hospital kpj malam ni. Get well soon bro haidil 🤲🏼
22/06/2026

Ziarah client admit di hospital kpj malam ni. Get well soon bro haidil 🤲🏼


MASIH MENCARI PENDAPATAN TAMBAHAN ATAU KERJAYA YANG LEBIH BAIK ?Saya sedang mencari beberapa individu yang:✅ S**a berjum...
18/06/2026

MASIH MENCARI PENDAPATAN TAMBAHAN ATAU KERJAYA YANG LEBIH BAIK ?

Saya sedang mencari beberapa individu yang:

✅ S**a berjumpa dan membantu orang
✅ Mahu tambah
✅ Mahu belajar ilmu jualan dan
✅ Mahu mempunyai masa yang lebih
✅ Mahu membina kerjaya dengan potensi pendapatan tanpa had

Tak kisah sama ada anda bekerja, berniaga atau baru mencari peluang baru.

Yang penting ada sikap mahu belajar dan sanggup berusaha.

Kami menyediakan:
📚 Latihan dan
🤝 Support daripada team
🏆 Peluang kenaikan
💰 Bonus dan insentif menarik

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut, komen "INFO" atau PM saya sekarang.

Peluang tidak datang selalu. Mungkin ini permulaan kepada perubahan besar dalam hidup anda.

0127724533

https://api.whatsapp.com/send?phone=60127724533&text

Nak jadi EJEN TAKAFUL tapi tak tahu nak mula macam mana⁉️Jom join ETIQA FAMILY TAKAFUL ‼️Peluang dibuka diseluruh negeri...
24/05/2026

Nak jadi EJEN TAKAFUL tapi tak tahu nak mula macam mana⁉️

Jom join ETIQA FAMILY TAKAFUL ‼️

Peluang dibuka diseluruh negeri di dalam malaysia👇🏻

⚖️ Part Time
⚖️ Full Time

- ✅ Suri rumah
- ⁠✅ Staff kerajaan
- ⁠✅ Staff swasta
- ⁠✅ Agent UT,Property,PG,Cuckoo,Coway,Mamasab & Etc
- ⁠✅ Business Owner

🏆 Sistem modul bantuan ejen baru
🏆 Meeting secara online (ZOOM) seluruh Malaysia
🏆 Tips & Modul exam TBE (sekiranya tiada lesen TBE)

Peluang sebagai Perunding Etiqa Takaful 🟨⬛️

💢 Group Takaful Coverage
💢 Insentif iPad
💢 Insentif Percutian Luar Negara Dan Banyak Lagi
💢 Killer Product Kad Medikal ZERO DEDUCTIBLE masih ditawarkan 😍

🪪Pemegang Lesen TBE di alu - alu kan untuk mohon

Klik link di bawah untuk maklumat lanjut berkenaan kerjaya bersama Etiqa Takaful 😊

Hakim Kamal
Agency Director Etiqa Takaful
012-7724533

https://api.whatsapp.com/send?phone=60127724533&text

☝️ Link whatsapp

Send WhatsApp message

Indirizzo

30 Jalan Dato Haji Kosai Parit Ke
Roma
84000

Sito Web

Notifiche

Lasciando la tua email puoi essere il primo a sapere quando An Hakim Group - AHG pubblica notizie e promozioni. Il tuo indirizzo email non verrà utilizzato per nessun altro scopo e potrai annullare l'iscrizione in qualsiasi momento.

Contatta L'azienda

Invia un messaggio a An Hakim Group - AHG:

Scelte rapide

Condividi