06/08/2016
חברים ולקוחות יקרים
לאור המון פגישות יעוץ פנסיוניות ופיננסיות שהתנהלו במשרדי ובכלל בחודשים האחרונים וכמובן מנסיוני בענף הביטוח והפנסיה מעל כ 16 שנים אני מודאג נורא מהמצב !!!!!!!
רמת הידע והחסיפה של הציבור במדינת ישראל וכמובן בחברתנו לענף הביטוח והפנסיה נמוכה ביותר ,המשמעות היא הפסד כלכלי,סיכון גבוה ,כפליות וכו.. והכל קורה ללא מודע אצל הלקוח ...
כמה מקרים שנתקלתי לאחרונה שמעלים אצלי דאגה
1- החלפת ביטוחי מנהלים ותיקים לפני שנת 2012(עם מקדם מובטח)לביטוחי מנהלים חדשים ללא מקדם מובטח!!!!!
2-מסלולי פנסיה לא תואמים לסטטוס המשפחתי (הצטרפות לפנסיה בטרם נשואים ,ונשארים במסלול רווקים )המשמעות במקרה פטירה חלילה אין פנסית שארים !!!!
3- הצטרפיות לפנסיה מחדש בכל תחילת עבודה , המשמעות ותק 5 שנים מחדש לכל בעיה בריאותי קיימת, לצורך כיסוי ע"י חברות הביטוח
4 - כפל ביטוחים בעיקר בניכות / אובדן כושר עבודה
חברים לא ניתן לקנות מעל 75 אחוז מהשכר המבוטח
חברות הביטוח ישלמו עד תקרת 75 אחוז ולא יותר.
5-דמי ניהול (עלות התפעול של קרנות הפנסיה וביטוחי המנהלים)במרבית המקרים שנתקלתי גבוהים מאוד ,וכמובן ניתן להוזיל !!!
לידעיתכם ....
לנו באיאן סוכנות לביטוח יש הידע ,המקצועיות .היחס אישי, ומערכות המחשוב המתקדמות שיגרמו לכם שקט נפשי ורווח גדול !
מוזמנים לפגישת יעוץ חים .