10/06/2026
הרובע הצפוני של הרצליה ממשיך להתקדם: הוותמ״ל אישרה להפקדה את תוכניות המטרו והפארק במסגרת תמ״ל 3006 – שלב משמעותי נוסף בדרך להקמת רובע עירוני חדש בצפון־מזרח העיר.
אחד המרכיבים המרכזיים בתוכנית הוא פארק רחב היקף, שעתיד להפוך ללב הירוק של הרובע החדש וליצור מרחב ציבורי פתוח עבור תושבי האזור. לצד מגורים, מסחר ותעסוקה, התכנון שם דגש על איכות חיים עירונית, שבילי הליכה ואופניים, שטחים פתוחים וקישוריות בין חלקי הרובע.
התוכנית כוללת גם תחנת מטרו בסמוך לאוניברסיטת רייכמן, כחלק מחיזוק החיבור התחבורתי והעירוני של האזור כולו.
שלב ההפקדה להתנגדויות מהווה חלק מההליך הסטטוטורי של התוכנית ומסמן התקדמות משמעותית לאחר שנים של עיכובים ומחלוקות סביב קידום המתחם.
שכונת הפארק הרצליה ממשיכה להתגבש כרובע חדש המשלב מגורים, פארק עירוני ותכנון אורבני מתקדם.
כתבה של גלובס:
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001543508