09/06/2026
סיימתי עכשיו פגישה מורכבת עם משפחה. 💔
ג. ובן זוגה נמצאים בתהליכי קליטה לבנייה עצמית באחת מהמועצות האזוריות בצפון.
עשינו איתם תהליך של בדיקת היתכנות כלכלית, וגילינו שהיה חסר כסף.
הפגישה הפעם הייתה יחד עם ההורים שלה.מאוד כואב לראות אנשים טובים, מלח הארץ, עומדים חסרי אונים מול הקושי לעזור לילדים שלהם להגיע לבית. 🏠יש כאן פער דורי מובנה שמפגש כזה מציף:
👵🏼 דור ההורים – לא מכיר את העלויות המטורפות של היום, פשוט כי הם בנו בפעם האחרונה לפני 40 שנה.
👦🏼 הדור הצעיר – מתקשה מאוד להעמיד הון עצמי מספיק לפרויקטים כאלו, ומתקשה עוד יותר לנהל את השיחות הכלכליות והרגישות האלו עם ההורים.במקרה הזה, מצאנו את העמק השווה.
🧩פיצחנו תוכנית שבה ההורים עוזרים לבת שלהם להגיע לבית, ועדיין משאירים מספיק משאבים לילדים האחרים ולביטחון הכלכלי של עצמם לעת זקנה.אל תישארו לבד עם הקושי והמתח הזה.
אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבנות תוכנית כלכלית נכונה, ולתווך את השיחה המורכבת בין הדורות כדי שהילדים יגיעו לבית.דברו איתי,דיקלה. 👋👇
הקישור הישיר לווטסאפ שלי מחכה לכם בתגובה הראשונה לפוסט!