אלון אביזמר ביטוח ופיננסים

אלון אביזמר ביטוח ופיננסים אלון אביזמר ביטוח ופיננסים, סוכן ביטוח פנסיוני .

רוצה לצעוק רוצה לכתוב, אבל באמת לא יוצאות המילים.יושב מול הנייר- אריק איינשטייןאוי ארצי מולדתי , את הולכת פייפן
04/09/2024

רוצה לצעוק רוצה לכתוב, אבל באמת לא יוצאות המילים.
יושב מול הנייר- אריק איינשטיין
אוי ארצי מולדתי , את הולכת פייפן

16/06/2024

שלום חברים
לפני כשנה הצטרפתי לשידורים של kingtvland . מטרת ההצטרפות היתה לחסוך את העלויות המטורפות של שידורי הטלויזיה בכלל ושל הספורט בפרט. במהלך השנה היו בעיות בשידור מידי פעם אבל לא קריטי.
מתחילת היורו אני לא מצליח לראות יותר מ 20 שניות ברצף. אשמח לדעת אם יש נוספים שנתקלים בבעיה.
אשמח לדעת גם אם יש מי שרואה בלי תקלות.

קצת בעצב וקצת בגאווה אני מעביר את הפניה של חיילים במילואים מהפלוגה של הבן שלי.עצוב שלא מוצאים את המקורות לרכישת ציוד מצי...
26/03/2024

קצת בעצב וקצת בגאווה אני מעביר את הפניה של חיילים במילואים מהפלוגה של הבן שלי.
עצוב שלא מוצאים את המקורות לרכישת ציוד מציל חיים ואני לא נכנס לפוליטיקה על חשבון מה. וגאווה על כך שאני יודע שאנחנו אזרחי המדינה מכל המינים והגוונים נמצא את המקורות לזה . בואו נעזור להם לשמור על החיים שלהם. שתפו את הפוסט בבקשה בארץ ובחו"ל

על הפרויקט

אנו לוחמי פלוגת התצפיות של חטיבת כרמלי, בוגרי סיירת גולני ויחידת אגוז.
גויסנו בשביעי לאוקטובר להגן על גבולה הצפוני של מדינת ישראל ועושים זאת באינטנסיביות ובמלא הרצינות והאחריות.

במסגרת תפקידינו בתקופה זו, נחשפנו לצורך בשיכלול האמצעים שברשותינו על מנת להתמודד טוב יותר עם האיום הגובר מצד החיזבאללה.
מדובר על רכישת רחפני תצפית יעודיים, שכלול אמצעי תצפית קיימים ושדרוג עמדות התצפית ליצירת הגנה מיטבית על הלוחמים.

הציוד נרכש ישירות אל מול חברות אזרחיות בעלות ההרשאות המתאימות מצה״ל.

מודים מראש על כל תמיכה ותרומה!

תרומה עבור ציוד לחימה מבצעי לפלוגת לוחמים בוגרי סיירת גולני ואגוז

20/03/2024

הי חברים.
אשמח לעזרה באיתור חני וקובי כפיר מקרית אתא

הפוסט הזה הינו של אלון המשתמש בכסא גלגלים.חוסר ההתחשבות בזולת של נהגים בכלל ושל בעלי תג נכה בפרט לצד אוזלת יד וחוסר ידע ...
01/03/2024

הפוסט הזה הינו של אלון המשתמש בכסא גלגלים.
חוסר ההתחשבות בזולת של נהגים בכלל ושל בעלי תג נכה בפרט לצד אוזלת יד וחוסר ידע של מערכות אכיפת החוק גורמים עוולות רבות.
בהמשך לפוסט הקודם בהגיענו לביג קרית אתא חיפשתי חניה מתאימה לרכב עם מעלון צד. באופן מפתיע יש מספר חניות מתאימות לרכב מעלון ואפילו עם שילוט מתאים , אבל כפי שניתן לראות בתמונות כולן תפוסות על ידי רכבים ללא מעלון. לכן כפי שמאפשר לי החוק חניתי על מדרכה ללא הפרעה לתנועה וללא הפרעה להולכי רגל. זה לא מנע ממישהו להתקשר למשטרה . שוטר ממתנא התקשר אלי והציג את עצמו ואמר שאני חונה על מדרכה וזה מעשה בריונות. הסברתי לו שאני נכה בכסא גלגלים ומותר לי להחנות על מדרכה בתנאים מסוימים. התעקש שאסור לי.
הבטחתי לשלוח לו את החוק וכך עשיתי . מעניין איך אותם שוטרים שלא אוכפים את נושא חניית הנכים, גם כשאתה מתלונן במקרה הטוב מתקשרים ומבקשים מבעל הרכב לזוז, בדיוק אותם שוטרים ממהרים לקרוא לנכה בריון. מאחר ואחרי 5 דקות במילא זזנו אז נגמר הסיפור הזה.
וכעת אתם בטוחים שהסתיימו האירועים להיום. אז טעיתם.

01/03/2024

הי חברים. מידי פעם אני חייב לשתף אתכם באירועים שלדעתי אסור שיקרו ושקרו היום.
האירוע הראשון הינו ביקור שלנו (עידו יהב ואנוכי) במסעדת Benedict בנדיקט בביג קרית אתא.
המארחת בכניסה היתה נחמדה מאוד והכניסה אותנו ללא המתנה.
תוך מספר דקות הגיע מלצר בשם יהב ולקח מאיתנו הזמנה. חיכינו כ 10 דקות וראינו שולחן לידנו שהגיע אחרינו וקיבלו כבר קפה ואנחנו נאדה. חיכינו עוד 5-10 דקות . השולחן ממקודם קיבלו כבר את האוכל ו 2 שולחנות נוספים (שהגיעו הרבה אחרינו)קיבלו את הקפה. קראתי למלצר וביקשתי שיקרא למנהלת . עשיתי את זה בתקיפות שכנראה לא מצאה חן בעיני הילדון. הילד החצוף הזה אמר לי שלא אצעק. השבתי לו שאני לא צועק למרות שאני בהחלט עצבני על השירות/חוסר שירות. בתגובה הוא אמר לי שהוא יודע לצעוק והוא יצעק עלי בחזרה.
ביקשתי שוב את המנהלת שלקח לה 5 דקות להגיע ובינתיים כל השולחנות כבר סיימו לאכול ועדיין לא קיבלנו את הקפה. כשהיא הגיעה היא התנצלה ואמרה שהחליפה לנו מלצר וההזמנה תטופל. אמרה שתפצה אותנו בקינוח .
אחרי כ 45 דקות קיבלנו את ההזמנה.
אחרי ששילמתי את החשבון (כולל טיפ על שירות שלא קיבלנו) ניגשתי שוב למנהלת ששאלה מדוע לא לקחנו את הפיצוי. הסברתי לה שזה שהיו עיכובים גדולים זה לא בסדר אבל זה שהמלצר ממשיך לעבוד שם זאת בעיה גדולה. אמרתי גם שאני לא צריך את הפיצוי ואם המלצר החצוף שלה היה מתנצל זה היה שווה פי אלף. היא הציעה שהיא תקרא למלצר ותארוז לנו לקחת את הקינוח. הסברתי לה שזה כבר מאוחר מידי. למרות שאני ממש אוהב את הארוחות שלהם כף רגלי לא תדרוך בסניף ביג קרית אתא.
מה קרה בהמשך קיראו בפוסט הבא.

אשמח שמבוטחים שרכשו דרכי יתנו חוות דעת בתגובות.נא לשתף.
21/09/2022

אשמח שמבוטחים שרכשו דרכי יתנו חוות דעת בתגובות.
נא לשתף.

סוף הקיץ ולקראת החגים.  2 קליקים ואתם בדרך לרכוש ביטוח לנסיעה באמצעותי.כמובן ניתן גם להתקשר 050-5668222
26/08/2022

סוף הקיץ ולקראת החגים. 2 קליקים ואתם בדרך לרכוש ביטוח לנסיעה באמצעותי.
כמובן ניתן גם להתקשר 050-5668222

הקיץ הגיע. 2 קליקים על התמונה ותתחילו לרכוש את הביטוח לנסיעה הקרובה באמצעותי.
05/07/2022

הקיץ הגיע. 2 קליקים על התמונה ותתחילו לרכוש את הביטוח לנסיעה הקרובה באמצעותי.

חברים יקרים. מזכיר לכם שאני עוסק גם בביטוח נסיעות לחו"ל לכל האוכלוסיה בכלל והתמחות בבעלי צרכים מיוחדים . אשמח לסייע לכם ...
02/05/2022

חברים יקרים. מזכיר לכם שאני עוסק גם בביטוח נסיעות לחו"ל לכל האוכלוסיה בכלל והתמחות בבעלי צרכים מיוחדים . אשמח לסייע לכם בנסיעה הקרובה.
עובד גם עם הראל.

09/10/2021

שלום חברים.
אני רוצה לשתף במשהו שהטריף אותי השבוע.
שימו לב כי חלקנו יכולים להיקלע לסיטואציה דומה.
לקוח שלי פנה אלי השבוע לשמוע את דעתי לגבי הצעה שקיבל.
אקדים ואומר שמדובר בלקוח נורמטיבי שבעקבות הקורונה והחל"ת נקלע למצוקה כספית ואת הבנקים כבר מיצה.
ההצעה שקיבל זה שיאתרו לו את כל הכספים שיש לו,
קופות גמל, קרנות פנסיה ופוליסות חיסכון.
ותמורת הטיפול בשחרורם ישלם 20% (אני חושב מהברוטו).
התגובה הראשונה שלי היתה : "גזל".
התגובה השניה והשלישית אותו דבר.
ראשית שיהיה ברור שאני מתנגד למשיכת תגמולים בכל מקרה. גם כספי פיצויים אני חושב שאסור למשוך.
אלה הכספים שמבטיחים את העתיד שלנו.
בנוסף כמובן שיש השלכות מיסוי במשיכת התגמולים (גם למשיכת פיצויים יש השלכות מיסוי עתידיות)
נחזור לגזל.
כל אחד מכם יכול לבד לברר איזה כספים פנסיונים יש לו דרך המסלקה הפנסיונית.
מי שמתקשה אני מוכן לסייע לו חינם.
עלות המסלקה זה פחות מ 20 ש"ח.
כנ"ל לגבי משיכת הכספים והיבט המיסוי.
למלא את הטפסים זה קלי קלות ויעוץ מיסוי (אם יש צורך)
יעלה 1000 ש"ח.
במקרה שבנדון דרשו מהלקוח שלי 80,000 ש"ח.
בדרך שאני מציע העלות המקסימלית הינה 1020 ש"ח.
יש לי את שם החברה , אבל מחשש לתביעת דיבה לא אציין את שמה .
חוץ מזה אני בטוח שיש עשרות חברות שפועלות בדיוק אותו דבר.
לקחת 20% מהכספים שבן אדם חסך בעמלו עבור ההליך הפשוט הזה זה גזל.
שאלה מעניינת זה איך החברות האלה יודעות למי לפנות.
התשובה כנראה נמצאת בבנקים שמזמן לא מדברים איתנו שלא דרך האתר או האפליקציה.
כנראה שמישהו בבנקים בהחלט מדבר עם החברות האלה.

Address

ת. ד. 2110
Acre
2412002

Opening Hours

Monday 09:00 - 17:00
Tuesday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Thursday 09:00 - 17:00
Sunday 09:00 - 17:00

Telephone

+972505668222

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when אלון אביזמר ביטוח ופיננסים posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to אלון אביזמר ביטוח ופיננסים:

Share