المصرية الإماراتية للتأمين

المصرية الإماراتية للتأمين بنرحب بأى استفسارات من حضراتكم فيما يخص التأمين الشخص?

⚠️ياتري ليه⁉️ ......معظم  المستثمرين ورجال الاعمال🏧 والناس اللي بيعرفوا يجيبو الجنيه بيعملو وثائق تأمين؟؟🤔🤔🤔عمرك فكرت ف ...
21/10/2020

⚠️ياتري ليه⁉️ ......
معظم المستثمرين ورجال الاعمال🏧 والناس اللي بيعرفوا يجيبو الجنيه بيعملو وثائق تأمين؟؟🤔🤔🤔
عمرك فكرت ف السوال دا؟🔝🔝
ليه انا ك مستشار مالي لما عميل يقولي هعادل ف السنه الكام او الفايده في شركتك كام ، بعرف ان العميل دا فاهم وبيحسبها ويقدر يفلتر الكلام الل بيشوفه وبيسمعه ف كل مكان ويدور ع مصلحته ويجري وراها 👌👌وانت بتقرا دلوقتي فكر في اي حد حواليك ناجح.....
هتلاقي سبب كبير من أسباب نجاحه دا انه بيحسبها بالورقه والقلم📝📝📝📝
وعارف ازاي يستغل الوقت والفرص 👌
هنا بيجي دوري ✋✋
من خلال الصفحه دي بصفتي مستشار مالي في شركه المصرية الإماراتية للتأمين التكافلي اني اقدملك خدمه
وانشرلك وعي واعرفك لو مش عارف عن المجال دا او مش مهتم بيه نتيجه اي افكار سلبيه بتسمعها من غير ما تفكر فيها وتحللها 😎😎
اعرفك انك مش بس بتأمن ع حياتك عشان شركتنا او اي شركه تأمين تكفل ولادك لو حصلك مكروه لاقدر الله ✋✋
لا..... دا انت كمان بتأمن لحياتك انت قبل ولادك👍👌👌👌
بتحوش جزء من فلوسك بدل ما تضيع كلها✈️✈️ من غير ماتحس😴 وف نفس الوقت بتشغلها عشان تكسبك فلوس اكتر بكتير من الل انت حوشته دا🎉🏆💰💰💰💴💵💶💷
تفاصيل كتير اوي في عالم التأمين اكبر من انه يكون مجرد مبلغ بنصرفه للاهل في حاله وفاه العميل👇👇👇
ازاي اختار شركه تأمين مفيش فيها مشاكل فعليا واطمن ان فلوسي في امان خصوصا ان الفترات طويله👌📆📆📆📆
ازاي اضمن ان مبلغ تأمين ولادي دا هيكفيهم بعدين؟🆕
طب ايه الفرق بين شركتنا واي شركه تانيه فالعالم كله؟....🌐🌏🌏🌏
ايه الفرق ف شركتنا نفسها بين نظام تامين
(الجنيه المصري والدولار الامريكي والجنيه الدهب)
هستفاد من ايه اكتر؟؟؟⚖️⚖️⚖️
هاخد استثمارات اعلي من ايه اكتر؟؟؟؟ 📈📉📊

اي استفسار او سؤال من دول او غيرهم انا معاكم للرد عليه ومش هتخسر حاجه لما تفهم 👌
استغل الفرصه وادخل ع الصفحه من وقت للتاني
وان شاء الله الفتره الجايه زي ما بنتكلم دايما ع انك تطمن ع ولادك من بعدك هنتكلم كمان في كل حاجه تخص الاستثمار
وازاي تستغل التأمين دا انه يكون مشروعك الكسبان 100٪
👇👇👇👇🌹🌹
أ. هند المزين
01024988497

سألت نفسك السؤال دا كام مره؟؟
08/10/2020

سألت نفسك السؤال دا كام مره؟؟

وثيقة التأمين ليها جزئين مفيش اي انسان يقدر يستغني عنهم الاول احوش وفلوسي تزيد واستثمرها في مشاريع مضمونه100٪ التاني الت...
08/10/2020

وثيقة التأمين ليها جزئين مفيش اي انسان يقدر يستغني عنهم الاول احوش وفلوسي تزيد واستثمرها في مشاريع مضمونه100٪
التاني التغطية التامينية مدي الحياه
👈
اول جزء ان اي انسان دايما بيفكر بعد مدة من الزمن عملت اية وحوشت كام والي عملتة دة هيكفي بعد مدة ولا لازم اتعب اكتر علشان ازود الفلوس دي بمعني
💪 #لو شاب دايما بيفكر بعد فترة من الزمن هكون اتجوزت وممكن اتعرض لازمات احتاج فيها فلوس طيب هتيجي منين وازاي لو معملتش حاجة من دالوقتي باي طريقة
🤔 # لو اب او ام الاولاد بتكبر ادام عنيك عملت اية لمستقبلهم و حوشت كام لجواز بنتي او ابني او لما يدخلو لجامعه ولا اكبر دماغي واما يكبرو ربنا يتوالهم برحمتة بس مفروض نعقلها ونتوكل
😱 #* طيب لو موظف او موظفة بفكر لما هطلع معاش هل الفلوس او المبلغ الي هاخدة والمعاش دة هيكفي اعيش بية مستور ومحتاجش من حد جنية
يبقي كدة اول جزء عملت علشانة وثيقة تامين كل الناس محتاجاة
😂طبعا في ناس بتقول طيب والغني الي عندة ملايين يشترك لية مهو عايش ومطمن الرد هنا طيب وهو لو عندة 100 مليون تفتكر لية بيشتغل ويتعب اكيد وعايز يوصلهم مليار لان دي طبيعة الانسان دايما عايز وعايز وعايز اكتر

الجزء التاني دايما كل الناس عايزة تشتغل في الحكومة علشان يبقي ليها تغطية تامينية ومعاش ولو حصل وفاة لقدر الله الاولاد يصرفو معاش ويعيشو حتي لو معاش بسيط وبكدة اي راجل او ست يقول الحمد لله لو جرالي حاجة اطمنت علي العيال من بعدي وطبعا مفروض مننساش ان ربنا الي بيرزق الناس بس طبعا اعقلها وتوكل وبيعتبر الجزء دة افضل حاجة في وثيقة التامين
🙏
كدة فهمت لية طول مدة الاشتراك ميزة مش عيب لانك طول المدة ماشي ومطمن علي اولادك وزوجتك من بعدك لانهم هيصرفو مبلغ تامين انتا مدفعتهوش ومن بعدك مفيش حد هيكمل دفع

👇
اخيرا لو حضرتك مشترك او هتفكر تشترك اوعي تفكر تصفي الوثيقة لانك هتخسر مميزات التامين دي كلها وقابلت ناس كتير كانت مشتركة وعمرهم كبر وندمو انهم صفوها
لان طبيعي كل ما الانسان بيكبر بيحتاج فلوس اكتر
لاي استفسار كلموني واتس او فون 01024988497
فضلا وليس امرا اعمل مشاركة للبوست وخلي غيرك يستفاد

فكر وبعدين جاوب  ؟ ملحوظه اكتر رد منطقي له عندي هديه حلوه🌹
07/10/2020

فكر وبعدين جاوب ؟
ملحوظه اكتر رد منطقي له عندي هديه حلوه🌹

المصرية الإماراتية تهنئكم بذكرى انتصار حرب أكتوبر المجيدة و إن شاء الله في انتصارات متواصلة  في ظل شعب واع و جيش قوي و ق...
06/10/2020

المصرية الإماراتية تهنئكم بذكرى انتصار حرب أكتوبر المجيدة
و إن شاء الله في انتصارات متواصلة في ظل شعب واع و جيش قوي و قيادة حكيمة


#تأمينك علينا

( برنامج التعليم و الزواج للأطفال)بتفكر هتدخلهم مدارس كويسه ازاي؟؟طيب بيكبروا قدام عنيك يوم عن يوم وحملهم بيزيدهتجوزهم ا...
03/10/2020

( برنامج التعليم و الزواج للأطفال)
بتفكر هتدخلهم مدارس كويسه ازاي؟؟
طيب بيكبروا قدام عنيك يوم عن يوم وحملهم بيزيد
هتجوزهم ازاي ومنين؟

علشان كلنا ديما بنفكر فى مستقبل أولادنا
صممتلك برنامج تضمن بيه تعليم جامعى أفضل و زواج لأولادك ، كلنا معاك لمستقبل أفضل ان شاء الله .
كل اللى عليك تدفع قسط بسيط حسب قدراتك المالية و تستلموا بهامش ارباح بعد 15 الى 20 سنة حسب اختيارك.
- الأهم من كدة أن فى حالة لا قدر الله الوفاة أو العجز الأقساط بتتوقف تماماً وكمان انت او المستفيدين بتاخد مبلغ يساعد معاك عشان تعدي الازمه دي من غير ما مستواك المادي والاجتماعي يتأثر لاقدر الله👇👇👇👇
التفاصيل ابعتلنا رقمك و سن الاطفال علي رسائل الصفحه او واتس اب علي 01024988497

وثيقة التأمين مش مجرد ورقه بتسدد عليها قسط 🤔🤔وثيقة التأمين دي بتحمى اولادك لو لقدر الله حصل حاجة اثرت ع دخلك وعلي مستواك...
01/10/2020

وثيقة التأمين مش مجرد ورقه بتسدد عليها قسط 🤔🤔
وثيقة التأمين دي بتحمى اولادك لو لقدر الله حصل حاجة اثرت ع دخلك وعلي مستواك الاجتماعي 🤔
معانا هتطمن على بيتك و اولادك وكمان هتحوش فلوس كتير وتشغلها وتكسب بيها من غير ماتحس😍👌
#احسبها دلوقتي بقسط بسيط جدا لو هتوفر اقل من تمن علبه سجاير ٣٠ جنيه في اليوم، هتلاقي نفسك ليك عندنا٥٠/٨٠/١٠٠جنية دهب ضامن انهم هيطمنوك علي ولادك ومش بس كدا
مستقبلك معانا دايما في امان 🤓 نفسك يبقي معاك كام وانت في سن المعاش؟
طيب نفسك يبقي معاك كام بعد١٠سنين من انهارده؟؟
أحلم وأطمن وعيش حياتك 🧐
وكمان بتاخد مزايا مع الوثيقه بتغطي العجز الكلى او الجزئي لاقدر الله ....
#السداد( شهري او ربع سنوي او نصف سنوي او سنوي ) .
#حياتك وحياة اسرتك تهمنا 🤔

افضل حمايه واكبر عائد استثمار 💰مع شركه المصرية الإماراتية للتأمين التكافلي اول شركة في العالم عندها تأمين بالدهب، يعني كأنك شايل لولادك جنيهات دهب مش فلوس قيمتها هتقل مع الوقت وزياده الاسعار ومش هتنفعهم ف حاجه ✌️

يمكنك السداد( شهري او ربع سنوي ونصف سنوي وسنوي)
للاستفسار ٠١٠٢٤٩٨٨٤٩٧

لو مش هتشترك دلوقتى اعمل شير ( مشاركة ) للبوست عندك عشان لو احتجت فى اى وقت تقدر تتواصل معانا

عيش النهارده وسيب بكره علينا💯💪

هو ليه الستات زمان كانت لما تحوش مبلغ كدا تروح تجيب دهب؟🤔🤔🤔🤔حد يعرف؟
26/09/2020

هو ليه الستات زمان كانت لما تحوش مبلغ كدا تروح تجيب دهب؟🤔🤔🤔🤔
حد يعرف؟

* امنوا مستقبل اولادك وتعيلمهم وجوازهم عن طريق وثيقه الاستثمار والادخار 🎉💓* عامل حساب لما تطلع معاش ان دخلك هيقل *بتفكر ...
24/09/2020

* امنوا مستقبل اولادك وتعيلمهم وجوازهم عن طريق وثيقه الاستثمار والادخار 🎉💓
* عامل حساب لما تطلع معاش ان دخلك هيقل
*بتفكر لو حصلك لا قدر الله عجز كلي او جزئي وقعدت في البيت هتصرف منين
*بتفكر لما ابنك يكبر او بنتك تكبر ويوصلو لسن الزواج وانت معملتش ليهم حاجه
متحملش هم كل دة احنا هنساعدك تحققه 💪
ونشوف اولادنا فى احسن حال ونضمن لهم
حياه كريمة
🌷الشركة المصرية الاماراتيه لتامينأت الحياة 🌹

بنقدم لحضرتك البرنامج الي يناسب احتياجاتك وبالتقسيط الي يناسبك.

*مبلغ التامين بالجنيه الذهب او الدولار.

*تقدر تاخذ قرض بعد 3سنين

*تامين ضدد الكرونا 💪

*اسرع وثيقه تامين للقروض خلال 24 ساعه فقط.

*كمان بنقدم لاصحاب المصانع والشركات وثيقه حمايه للموظفين والعمال للعجز الكلي او الجزئي او الوفاه يصرف لاسرهم مبلغ كويس لانهم مبقاش عندهم مصدر للدخل.

*تخضع الشركه للاشراف من قبل الهيئه العامه للرقابه الماليه ومشيخه الازهر الشريف 🌹
للاستفسار اكثر تقدر تكلمنا علي 01024988497
اوتواصل على الرسائل 👇
او اترك رقم الموبيل وهيتم الاتصال بيك 📞

مميزات الإختيار من مجموعة متكاملة من وثائق تأمين الحياة بدون أن تنتهي صلاحيتها ولا تنخفض قيمتها.لمزيد من المعلومات إتصل ...
24/09/2020

مميزات الإختيار من مجموعة متكاملة من وثائق تأمين الحياة بدون أن تنتهي صلاحيتها ولا تنخفض قيمتها.
لمزيد من المعلومات إتصل على01024988497
The advantages of choosing a full range life insurance policy is that it protects all major aspects of life and neither expires nor decreases in value.

مساء الخير 🌷🌷استنوني بكره ان شاء الله وبث مباشر هنا ع البيدج نتكلم شويه عن التأمين التكافلي، وعن وثيقه التأمين بالجنيه ا...
22/09/2020

مساء الخير 🌷🌷
استنوني بكره ان شاء الله وبث مباشر هنا ع البيدج
نتكلم شويه عن التأمين التكافلي، وعن وثيقه التأمين بالجنيه الدهب، وازاي نقدر نستفاد من الوثيقه دي في الحمايه والاستثمار والادخار👌👌👌
ودا اكيد عشان نأمن مستقبل ولادنا ضد الخطر الل ممكن يتعرضوله لو الدخل بتاع الاسره اتأثر فجاه لاقدر الله
ومش بس كدا احنا بنأمن للحياه 😍😍

هنأمن عشان نطمن ان مهما الاسعار زادت، ومهما انخفض قيمه الدولار والجنيه المصري احنا متطمنين لاننا متأمنين بالدهب وبنثتثمر ونتدخر فلوسنا في حاجخه مضمونه 100٪😍
الجنيه الدهب في2009 كان ب 1500جنيه
انهارده وبعد 11سنه بس سعر وصل
6910 جنيه😳
ايوه زي ما بقولك كدا🌷 تخيل بقا انك لو مأمن علي حياتك من وقتها للنهارده وسعر الدهب زاد بالطريقه دي كنت هتكسب امان قد ايه؟؟؟
امن بالدهب واطمن ♥️
استنوني و البث المباشر ان شاء الله بكره الساعه 7مساءا🌷🌷
هند المزين
مستشار مالي اول
المصريه الامارتية للتأمين
01024988497

Address

Alexandria

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when المصرية الإماراتية للتأمين posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to المصرية الإماراتية للتأمين:

Share