21/10/2020
⚠️ياتري ليه⁉️ ......
معظم المستثمرين ورجال الاعمال🏧 والناس اللي بيعرفوا يجيبو الجنيه بيعملو وثائق تأمين؟؟🤔🤔🤔
عمرك فكرت ف السوال دا؟🔝🔝
ليه انا ك مستشار مالي لما عميل يقولي هعادل ف السنه الكام او الفايده في شركتك كام ، بعرف ان العميل دا فاهم وبيحسبها ويقدر يفلتر الكلام الل بيشوفه وبيسمعه ف كل مكان ويدور ع مصلحته ويجري وراها 👌👌وانت بتقرا دلوقتي فكر في اي حد حواليك ناجح.....
هتلاقي سبب كبير من أسباب نجاحه دا انه بيحسبها بالورقه والقلم📝📝📝📝
وعارف ازاي يستغل الوقت والفرص 👌
هنا بيجي دوري ✋✋
من خلال الصفحه دي بصفتي مستشار مالي في شركه المصرية الإماراتية للتأمين التكافلي اني اقدملك خدمه
وانشرلك وعي واعرفك لو مش عارف عن المجال دا او مش مهتم بيه نتيجه اي افكار سلبيه بتسمعها من غير ما تفكر فيها وتحللها 😎😎
اعرفك انك مش بس بتأمن ع حياتك عشان شركتنا او اي شركه تأمين تكفل ولادك لو حصلك مكروه لاقدر الله ✋✋
لا..... دا انت كمان بتأمن لحياتك انت قبل ولادك👍👌👌👌
بتحوش جزء من فلوسك بدل ما تضيع كلها✈️✈️ من غير ماتحس😴 وف نفس الوقت بتشغلها عشان تكسبك فلوس اكتر بكتير من الل انت حوشته دا🎉🏆💰💰💰💴💵💶💷
تفاصيل كتير اوي في عالم التأمين اكبر من انه يكون مجرد مبلغ بنصرفه للاهل في حاله وفاه العميل👇👇👇
ازاي اختار شركه تأمين مفيش فيها مشاكل فعليا واطمن ان فلوسي في امان خصوصا ان الفترات طويله👌📆📆📆📆
ازاي اضمن ان مبلغ تأمين ولادي دا هيكفيهم بعدين؟🆕
طب ايه الفرق بين شركتنا واي شركه تانيه فالعالم كله؟....🌐🌏🌏🌏
ايه الفرق ف شركتنا نفسها بين نظام تامين
(الجنيه المصري والدولار الامريكي والجنيه الدهب)
هستفاد من ايه اكتر؟؟؟⚖️⚖️⚖️
هاخد استثمارات اعلي من ايه اكتر؟؟؟؟ 📈📉📊
اي استفسار او سؤال من دول او غيرهم انا معاكم للرد عليه ومش هتخسر حاجه لما تفهم 👌
استغل الفرصه وادخل ع الصفحه من وقت للتاني
وان شاء الله الفتره الجايه زي ما بنتكلم دايما ع انك تطمن ع ولادك من بعدك هنتكلم كمان في كل حاجه تخص الاستثمار
وازاي تستغل التأمين دا انه يكون مشروعك الكسبان 100٪
👇👇👇👇🌹🌹
أ. هند المزين
01024988497