01/12/2020
عمرك فكرت🤔🤔 تعمل تأمين .. ولا كل اللي بيجي في بالك💭💭 لما تسمع الكلمة دي إنك لازم تكون شغال💼💼 في الحكومة أو في شركة خاصة علشان تأمن عليك .. عمرك سألت نفسك لما توصل 60 سنة 🧓🧓هل المعاش هيكون كافي ليك ولأسرتك👨👩👧👦؟؟
لو عمرك بين 20 و 49 سنة سواء كنت موظف👤 أو صاحب عمل🏢 أو حتى لا تعمل .. مع "مصر للتأمين" هتضمن معاش💵💵 كافي ليك ولأسرتك👨👩👧👦 .. لإننا بنوفرلك أكتر من نوع من التأمين .. مش بس كده .. ده كمان بينتقل لأولادك 🙋♂🙋♂من بعدك .. مع "مصر للتأمين" حقوقك كلها مضمونة ومحفوظة ..
#استثمار
#أدخار
#معاش
للاستفسار 01284471382💯💯💯💯